• triump

*Välkommen hit! :-D

Börnen. instämmer med A lies kloka ord!!

hmmmm angående kön, jag tror pojke men många i min närhet tror tjej?? hihiii även jag är snygg än??

ida2 efter att jag skickade iväg moderskaps intyget fick jag mer papper som arbetsgivaren skulle fylla i , för att räkna ut..vad de nu räknar ut.. och nu väntar jag på ett klartecken från fk.. de bör ju vara intresserade av från när man planerar ta ut fp..

solsken gör att man mår toppen och den nalkande påsken inbjuder till godis frossa.

• triump

angående fp, jag har funderat på att ta ut tre dagar i veckan första tiden, (tre månader.) . för att sen öka dag antalet..dvs när man måste ut och fika med väninnor mer...men vi får se hur det blir..

• triump

ha en bra dag idag brudar jag skall kila till jobbet kikar in senare... hörrni härligt med påsk nu. har köpt godis som skall pytsas ut i små påskägg.....mmm massor har jag redan stoppat i min mun . godis e gott... (även kl 7 på morgonen)

• triump

Bonanza instämmer med föregående skribenter. trist...och tur nog en klok mor.

• triump

vonkis snygg vagn, jag har me köpt en brio nova 2005 med hårdlift

• triump

godmorgon och glad påsk tjejjer.
    underbart med ledighete och solsken.

• triump

troligtvis morgonpigg kombinerat med kvällstrött, sommnar bums om kvällarna. Och vaknar av solskenet om monarna.

Missisola har du åkt på en förkylning, typiskt när man är ledig, krya på dig nu.

• triump

japp möjligtvis nån kisspaus om natten, men går nog nästintill i sömnen då

• triump

missisola hur bokade du in dig på sös föreläsningar? fick i veckan veta att man inte kommer att besöka förlossningen via mvc? och vill gärna gå och kolla lite på sös.

• triump

missisola. nu slarvar jag med tangenterna skrev långt svar men det försvann. iallafall: tack för tiderna, har kopierat dem nu och lagt dom i gott förvar. ang att inte få besöka förlossningen, så kan det vara ok, bara man kan komma till sös och kolla runt lite.

nu kurrar det i magen och dags att väcka sambon med en rejäl väntabarn frukost. ägg, bacon och allt annat ätbart vi har i kylen. ha en bra dag.

triump v 27

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D