*Välkommen hit! :-D
mums även vi skall strax bege oss till ett påskmiddagsbord. kram på er alla.
mums även vi skall strax bege oss till ett påskmiddagsbord. kram på er alla.
Flaggar för Pyret82 och Alie som går in i vecka trettio. och som dessutom har magar som växerfin fint.
själv har jag slarvat med att ta magbilder sista tiden, ja sen fl strulade och hela mitt bildgalleri vart tomt??konstigt var det.
nu har vi ställt om tiden här hemma, äntligen sommartid
och ännu en påskmiddag nalkas.
hoppas att påsken inneburit massor av trevligheter för er tjejjer
så har det varit här iallafall, god mat och gott sällskap. undrar just hur man skall komma igång med yrkeslivet efter detta
Här växer maggen så det knakar, dock inga bilder... och kilona hittar även till andra ställen. börjar känna mig lite tyngre numera och dessutom tycks man gå i snigelfart medans livet susar förbi...
kram på er.
i min mage är det rörelse om helgerna, då jag vilar och slappar. om vardagar är det lite lugnare. kanske vaggas lillen till sömn när jag sliter och jobbar
...vem vet hur det är? Det är underbart att då och då känna av lillplutten.
liten bm rapport från 3:e besöket:
Jag har fortfarande förbannat ont av foglossningar men bm tycker att jag ser så pigg ut. så det e bara att bita ihop. hon har iallafall ordinerat ännu mer järntabletter då jag hadde låga värden. . .. . fick hem journalen.
Äntligen har det efterlängtade skötbordet kommit in till ikea så det får bli veckans shopping
längtar..
signatur, jag var ute och jagade ett par mammajeans, och inget har de kvar . fick köpa mer sommriga byxor, så nu får det bli solsken illa kvikt. har dock hittat en ny och billig jacka även den något tunnare i tyget. var så trött på vinter kappan.
signatur jag shoppade på hm på söder, det mesta var dock urplockat även där.
Ang hur länge jag tänkt jobba. kan börja med att skriva att jag allra helst skulle boa from idag!!! men men jobbet ger ju sitt och man har ju ännu lite ork kvar
... så ännu kommer jag att jobba på i minst två månader till. har bf sent i juni och kommer att vara ledig troligtvis hela juni.
och nog är det härligt alltid att det busar runt i maggen
Missisola Leo är ett underbart pojknamn....känner med dig, efter en jobbig arbetsdag. jag önskar att man kunde välja lite fritt jobba några dar och vara hemma några, lite efter dagsformen
. . . men samtidigt är "lönekuväret" ett trevligt inslag i vardagen
iiihh är med rastlös och vill ha en plutt här hemma nu
hallojssan. Ang namnfunderingar så har vi hittat rätt i bland flicknamnen. men ännu saknar vi förslag på namn till en liten kille
.