Inlägg från: Madde30 |Visa alla inlägg
  • Madde30

Ger ni era barn blodpudding?

Japp!! I våran familj äter alla blodpudding. Jag kan inte haka upp mig på vad som är i maten för då skulle jag inte äta mycket! Leverpastej å korv ska vi inte ens snacka om vad som är i Fundersam

• Madde30
    hus busen skrev 2007-07-12 21:01:41 följande:
    Våran son gillar blodpudding som bara den....Sambon är lite kräsen men blodpudding äter han nu endå tillsammans med jordgubbssylt :/
    jordgubbssylt??? Fundersam det lät så där gott tillsammans!? Vi har lingonsylt och stekt bacon till!
    Razzla skrev 2007-07-12 21:00:28 följande:
    Precis. man vill inte äta blodpudding men äter korv.. 
    Precis! Många vet nog inte vad som finns i korv
  • Madde30
    JOJS skrev 2007-07-12 21:03:26 följande:
    Vad är det i blodpudding då? Hmm.. har aldrig läst på förpackningen. Kanske inte ska göra det heller då Jag äter det och mina ungar älskar det.
    Blod????
  • Madde30
    Uppsalatjej skrev 2007-07-12 21:03:40 följande:
    Här äter vi BERG av blodpudding och vi älskar det.Men får jag vara fräck och låna tråden med en blodpuddingrelaterad fråga?Min 3åring blir kass i magen dagen efter varenda gång.Ngn som sett ngt liknande?
    Det är järnet som gör att magen blir kass. Det blir MYCKET järn på engång!!
  • Madde30
    JOJS skrev 2007-07-12 21:05:38 följande:
    Mm blodpulver har jag bara läst men mer då? Det är ju inte så att dom häller ner blod i en form bara.
    det vet i fasen!? Jag äter det som är gott bara, innehållet spelar kvitta! det är ju nyttigt och man rekommenderas att äta det så
  • Madde30
    Uppsalatjej skrev 2007-07-12 21:07:51 följande:
    Madde30 < jamen självklart, att jag inte tänkte på det Tack för svaret.
  • Madde30
    JOJS skrev 2007-07-12 21:09:57 följande:
    Läste precis det. Inget som låter äckligt, kanske nöttalg då hehe. Fast göra egen blodpudding... urk...
    Nja, göra egen vet jag inte om jag skulle ge mig på! Fundersam
Svar på tråden Ger ni era barn blodpudding?