Inlägg från: Lever på hoppet |Visa alla inlägg
  • Lever på hoppet

BF i mars 2008

Hej!

Är också gravid efter ivf på HS. Enligt beräkning på Fm är jag gravid i v 7 (6+1) och bf är den 28 mars. Det är så spännande!

Kan inte heller förstå att jag är gravid. Är lite rädd för mf. Jag vill bara att veckorna ska gå.

Visst är det mysigt att ha något att se fram emot nu när hösten och vintern kommer!?

Lisa08- Lycka till på vul!

Ha det bra!
    Kram

• Lever på hoppet

Lisa08- Lycka till imorgon! Vad spännande!

Jag ska ringa Hs imorgon och boka en tid för vul. Hoppas jag får en tid snart.

Hur mår ni?
    Jag har ingen energi alls. Orkar inte laga mat, tvätta eller någonting. Är inte speciellt sugen på mat. Hoppas det går över snart.

Lisa08- hör av dig imorgon och berätta!

Kram

• Lever på hoppet

Hej!

Lisa08- jag ringde Hs igår och fick en tid imorgon kl. 15. Hoppas dagen går fort imorgon. Jag är så nyfiken. Det är nästan så att jag hoppas att det ska vara två små liv därinne. Vet ju inte om jag kommer att ha några ägg kvar om två tre år...? Och jag vill så gärna att barnet ska ha få ett syskon. Imorgon får jag veta! : )

Hör av mig imorgon när jag kommit hem.
    Ni håller tummarna för mig va?! : )

Kramar

• Lever på hoppet

Hej!

Det gick jättebra idag! Det var bar en liten därinne. Den lilla bebisen var 14,2 mm. Bm sa att allt såg jättebra ut. Det var precis rätt storlek på den. Hjärtat slog jättefort! Så häftigt att det verkligen finns ett litet skrutt som lever och växer i mig!

Lenaleo- Håller mina tummar för dig imorgon!!!!

Ps. den här tråden är så mycket trevligare än "marsmammor" Jag struntar i den tror jag.

Kram

• Lever på hoppet

BF i MARS -08 LISTA

HIHO 32 år första grav, bf 18 mars
    Lenaleo 33 år andra grav, bf 31 mars
    Lever på hoppet 31 år första grav, bf 27 mars

• Lever på hoppet

Ja vad kul att vi är några stycken och att vi är i samma ålder.

Idag ringde jag mvc. Fick tid för inskrivning den 4:e sept. Det kommer nog kännas mer på riktigt när man varit där.
    Jag längtar tills man får börja handla och fixa hemma. Gud vad mysigt!

Ha det bra!

Kram

• Lever på hoppet

Hej på er!

Hoppas att ni mår bra!

Hur är det med er "mens/växtvärk? Jag har nästan ingen växtvärk alls längre. Kan känna att det dra ner mot ljumskarna ibland men det är allt. Imorse kräktes jag så jag antar att allt är som det ska, men man blir ju orolig för minsta lilla... Jag längtar tills man gått tolv hela veckor. Tror att mycket av oron släpper då.

Ha det så bra!

Kram

Svar på tråden BF i mars 2008