• Severus

Kul eller opassande ringsignal??

Idag när jag var ute och fixade på tomten hörde jag ena grannens ringsignal till mobilen.
    Det lät som en riktig polisradio och sedan hördes en "polis" som sa "Det gäller 2 negerungar som stulit en glassbil" och sedan hördes polisradioljudet igen.

Jag blev paff, först lät det som en riktig polisradio, de där omisskännliga ljuden.
    Men jag tyckte inte snacket som kom var direkt roligt, snarare tvärtom.

Vad tycker ni?
    Kul plojgrej eller totalt opassande??

• Svar på tråden Kul eller opassande ringsignal??
  • Cavatine

Inte roligt alls! Kanske idén med polisradio kan funka men inte det som sades.

• mamma 03 05

Usch, den va inte rolig.

• sofieplopp

Polisradio brukar vara roligt men inte till den texten. Usch! Finns en massa andra med polisradio som de gott kunde ha valt istället.

• W W

polisradion hade varit rolig, men inte det ringsignalen sa..

• J3NNY

*HAHAHA*

Tyckte den var klockren!

Denna då?

"Det ringer" och en asiat börjar plötsligt prata.

"Hello? Where are u? U bombom me in Thailand, now I have your baby. Hello?! Me want money. Hello.. *klick*

Tycker dom är skitkul! Men så har jag urusel humor med.. :-P

• jannej
    Severus skrev 2007-07-13 16:31:08 följande:
    Idag när jag var ute och fixade på tomten hörde jag ena grannens ringsignal till mobilen.Det lät som en riktig polisradio och sedan hördes en "polis" som sa "Det gäller 2 negerungar som stulit en glassbil" och sedan hördes polisradioljudet igen.Jag blev paff, först lät det som en riktig polisradio, de där omisskännliga ljuden.Men jag tyckte inte snacket som kom var direkt roligt, snarare tvärtom.Vad tycker ni?Kul plojgrej eller totalt opassande??
    ha ha den där signalen hade jag helt klart kunnat använda mig av hojta till om du vet var man kan ladda ner den från nätet
  • Severus
    jannej skrev 2007-07-14 14:17:22 följande:
    ha ha den där signalen hade jag helt klart kunnat använda mig av hojta till om du vet var man kan ladda ner den från nätet
    Nja, du får nog hitta dig en annan budbärare.
    Tycker vissa "skämt" är för låga för att uppmuntras.
    Sån är jag
  • Severus

Idag hördes ringsignalen många gånger. Nästan som om grannen medvetet låter det ringa lite extra, så hela texten ska nå fram till alla.
    Lite barnsligt i så fall.
    Tänker inte säga nåt, förstöra grannsämjan. Men att en man i 45-års åldern håller med en sån signal tycker jag är omoget om nåt.
    men det är min åsikt.

• Dripknot

*haha* Fiii vad klockren signal!! *asg* Skulle jag LÄTT kunna ha på min mobil.....

Har själv en egen inspelad ringsignal... gubben hällde vatten i ett stort glas och såg till att hälla sakta... Sen när det ringer så låter det som om nån sitter och kissar på toa :P

Svar på tråden Kul eller opassande ringsignal??