• mommy4you

Märke på data

Vilket märke har du på din data?
    Man ska inte läsa vad andra skriver, man ska läsa vad andra menar!
  • Svar på tråden Märke på data
  • ooGizzYoo
    Amexblue skrev 2007-07-13 21:31:25 följande:
    synd att det var en MAC bara
    Nää varför då?
    Jag var jätte mac hatare för 1år sen för jag var helt 100 på att allt var super krångligt och att dom bara hade en musknapp (vilket dom nya inte har)
  • Surface
    ooGizzYoo skrev 2007-07-13 21:33:55 följande:
    Nää varför då?Jag var jätte mac hatare för 1år sen för jag var helt 100 på att allt var super krångligt och att dom bara hade en musknapp (vilket dom nya inte har)
    tycker dom ser plastiga ut bara kan inte hjälpa det... typ barndator... men det är högst personligt!  
  • THR1972

packard bell easynote s4
    nöjd, den räcker till för mitt bruk...vill jag använda ngn "värre" har vi den stationära...märke på den vet inte, orkar inte springa upp och kolla :)

• ooGizzYoo
    Amexblue skrev 2007-07-13 21:35:09 följande:
    tycker dom ser plastiga ut bara kan inte hjälpa det... typ barndator... men det är högst personligt!  
    ja smaken är som baken, jag tycker just iMac modellerna är jätte snygga, det är ju bara en stor skärm med allt inbyggt, 1 (!) sladd in i väggen sen finns det inget mer. Så skönt, slippa ha skärm, en jätte låda och tusen sladdar.
  • myskatt

Har två datorer. En Ferarri 3400 och en stationär med nåt Acer moderkort och annat kraffs. 

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • Surface

Glömde skriva vad jag har, ska jag ta för tillfället?
    2 HP 6400. EN med Vista och en med XP sann nörd som man är....
    en dell CPx
    EN IBM Stinkpa... nej förlåt... thinkpad.
    Tills för två dagar sedan hade jag två Compaq en n800 och en n610 men de gav jag bort.

• mimmipigg

Sony VAIO laptop - me like

Och jag är den enda (än så länge) som har Sony! Känner mig unik

Svar på tråden Märke på data