• mommy4you

Märke på data

Vilket märke har du på din data?
    Man ska inte läsa vad andra skriver, man ska läsa vad andra menar!
  • Svar på tråden Märke på data
  • Surface
    ooGizzYoo skrev 2007-07-13 22:16:13 följande:
    jo men det är ju också det enda som den inte kan, vilket förmodligen ändras i europa modellen, resten som den gör då som INGENANNAN ens är i närheten av att komma på?
    vaddå, pekskärm
  • ooGizzYoo
    Amexblue skrev 2007-07-13 22:33:17 följande:
    vaddå, pekskärm
    skärmen kan du använda med två fingrar för att snabbt zooma och så, google earth, ordentligt internet, widgets mm. sen har den ju fullt osx...
  • Surface
    ooGizzYoo skrev 2007-07-13 22:40:59 följande:
    skärmen kan du använda med två fingrar för att snabbt zooma och så, google earth, ordentligt internet, widgets mm. sen har den ju fullt osx...
    Hmmm låter som microsoft surface lixom, 2 point.
  • Trollmamma

Förstår inte varför så många har sånna fördomar när det gäller Apples produkter... Det ska alltid klagas och påpekas en massa m de...

• c0ol

undrar jag vad fördomarna är någonstans, men som sagt iphone kan diskuteras i en annan tråd, men vad jag vet så kan man zooma på google earth på alla telefoner, fungerar på min w880 och på min htc s710

• ooGizzYoo
    Trollmamma skrev 2007-07-13 22:46:49 följande:
    Förstår inte varför så många har sånna fördomar när det gäller Apples produkter... Det ska alltid klagas och påpekas en massa m de...
    Folk är rädda för det nya, apple har alltid varit en utstickare för att dom satsar på smådetaljer och design som ingen annan bryr sig om, jag gillar att min väggkontakt till datorn är genomskinlig med ett äpple på. Då kan jag "stajla" för det har ingen annan, alla andra datorer ser likadana ut, grå eller svart med burk och skärm, skit tråkigt.
  • Trollmamma
    ooGizzYoo skrev 2007-07-13 22:55:31 följande:
    Folk är rädda för det nya, apple har alltid varit en utstickare för att dom satsar på smådetaljer och design som ingen annan bryr sig om, jag gillar att min väggkontakt till datorn är genomskinlig med ett äpple på. Då kan jag "stajla" för det har ingen annan, alla andra datorer ser likadana ut, grå eller svart med burk och skärm, skit tråkigt.
    Håller med dig
    Var själv VÄLDIGT skeptisk innan jag testade. Nu är jag frälst på deras produkter... T o m vår 4 åring förstår charmen med dessa datorer
  • c0ol

precis, produkter för en 4 åring :) och varför måste alltid apple folk insinuera att de som inte gillar apple är rädda för dom osv, finns det så få positiva argument för produkten, så att man måste gå på personerna istället?

• Rosa84

HP på stationära, Dell på laptopen.

Ska plocka ihop en egen funderar vi på..

• delilah77

Min DATOR har jag byggt själv. Data som finns i den har jag mest samlat på mig...

• LuMa

Min bärbara dator är en Acer.

Välkommen till FL, generaliseringarnas förlovade land!
  • MissKate

Jag förstår inte frågan. Men våran DATOR har olika delar från olika tillverkare.

Svar på tråden Märke på data