Värsta skräckfilmen ni sett?
Vilken är den absolut värsta skräckfilmen ni sett ,antingen den läskigaste eller den mest blodiga och våldsamma.
Den värsta jag sett är nog August Underground 1 eller 2.
Vilken är den absolut värsta skräckfilmen ni sett ,antingen den läskigaste eller den mest blodiga och våldsamma.
Den värsta jag sett är nog August Underground 1 eller 2.
handlade den om?
The Ring - och då såg jag bara reklamen! Jag vet, vilken mes jag är! Den skulle jag nog dö av att se! Jag ser aldrig skräck så det var extremt länge sen jag såg en hel skräckfilm. Den sista jag såg var nog The Shining... Försökte se om den för flera år sen men min sambo kunde bara se den i 15 min.
"Two serial killers go on a murdering rampage as one films the outcome from behind a video camera. One of the most realistically portrayed simulated snuff films."
---
"Snuff är en typ av film där människor påstås ha dödats framför kameran för filmens skull.
Genom tiderna har många filmer påståtts vara snuff, men de har alltid visat sig vara falska. Existensen av snuff-filmer kan alltså beskrivas som en faktoid eller klintbergare."
Det va August Underground 1 det btw.
Jag såg på Grudge (amerikanska versionen) när jag var gravid och det är den läskigaste jag sett. Tror att graviditeten påverkad en hel del för jag brukar inte bli så rädd av filmer. Jag låg i flera veckor efter och kunde inte sova på nätterna, kikade över täckeskanten och var helt beredd på att den där äckliga unden skulle stå vid sidan av sängen... eller den äckliga kärringen skulle komma krypandes under täcket!! haha
Såg sedan 2an när jag inte var gravid och den var inte alls speciellt läskig men jag har en svaghet för sånna där läbbiga asiater. (inte asiater i allmänhet men ja, sånna i skräckfilmer)
Slaktar-filmer tycker jag inte är läskiga, ibland äckliga men mja...
TS - Vart har du fått tag på den filmen?
Går den att hyra *nyfiken*
l i l j a skrev 2007-07-13 22:06:57 följande:
Skulle vara The Ring. Jag och sambon såg den på bio.. Jag hade sån ångest i flera månader efteråt. Men jag älskar skräckfilmer..
Pulse är också bra..
The White Noise, också.. Otäcka och härliga.. *s*
Varför tycker alla att The Ring va läskig? Jag och polarna somnade till den på bion :P
Har ingen film, men dock en serie.. Twin peaks! Har försökt se klart den där jäkla serien varenda gång den gått på tv men så fort den där "killer bob" dyker upp får jag ångest. Tänker inte på annat ett bra tag därefter, den serien har verkligen satt spår i mig!