Värsta skräckfilmen ni sett?
Vilken är den absolut värsta skräckfilmen ni sett ,antingen den läskigaste eller den mest blodiga och våldsamma.
Den värsta jag sett är nog August Underground 1 eller 2.
Vilken är den absolut värsta skräckfilmen ni sett ,antingen den läskigaste eller den mest blodiga och våldsamma.
Den värsta jag sett är nog August Underground 1 eller 2.
Det en scen i Hostel jag fortfarande tänker på ibland, har nog fått trauma för livet. Det har med en blåslampa och en asiatisk tjej att göra, ni som har sett den vet säkert vad jag menar.
Skådisen med blåslampan är ju för övrigt med i Entourage, får lite rysningar när jag ser honom.. Hu!
Sixth sense. Den enda skräckfilm jag någonsin blivit rädd för, och jag ser ändå ca 2-3 skräckfilmer i veckan. Sjätte sinnet såg jag första och enda gången när jag var 6 år gammal, ensam hemma, mitt i natten. Klarar fortfarande inte att se den. Annars är fragile en sjukt BRA film
The serbien film (stavning?) de värsta ja sett i hela mitt liv! Kunde inte se klart den och har fortfarande ångest över den där filmen. USCH!!
Den var dock ganska komisk..och äcklig på samma gång ^^
Jag slutade kolla när de va den där scenen med de nyfödda barnet, då fixade jag de inte längre!
Paranormal activity, Hostel, Orginal filmen till the Grudge. Efter dessa filmer har jag haft svårt att sova. Även om de är olika läskiga. Älskar skräckfilm, favoriter är även Saw I, Stephen Kings Jurkyrkogården, Cujo.
Jurtjyrkogården! Hua!
Mina bidrag är:
A Serbian Film (oklippta versionen)
Martyrs
Dead Silence
Paranormal Activity 1-3 (första gångerna jag såg dem)
Pet Sematary
Rose Red
The Woman in Black
REC 1-2
Ju-On
Ring (originalet såklart)
Dessa filmer är även rätt bra. Inte bara vidriga
Vidriga filmer som vart sjukt dåliga är:
Mum & Dad
Cannibal Holocaust
Hostel 1-3
The Grudge (US re-make)