• Bergelmer

Värsta skräckfilmen ni sett?

Vilken är den absolut värsta skräckfilmen ni sett ,antingen den läskigaste eller den mest blodiga och våldsamma.

Den värsta jag sett är nog August Underground 1 eller 2.

• Svar på tråden Värsta skräckfilmen ni sett?
  • Anchorage
    Mieya skrev 2012-07-29 02:34:36 följande:
    Midnight mest train är ju komisk! :) hostel är väl rätt blodig.
    Tycker du den är komisk....? Det vet jag inte om jag kan hålla med om förståss. Har inte sett Hostel. Gillar inte blodiga filmer iofs. Egentligen gillar mest riktiga thrillers bättre som typ Farlig förbindelse med Michael Douglas, den var riktigt ruggig....
  • Jonnajonna78

Det en scen i Hostel jag fortfarande tänker på ibland, har nog fått trauma för livet. Det har med en blåslampa och en asiatisk tjej att göra, ni som har sett den vet säkert vad jag menar.

Skådisen med blåslampan är ju för övrigt med i Entourage, får lite rysningar när jag ser honom.. Hu!

• JasonDamian

Sixth sense. Den enda skräckfilm jag någonsin blivit rädd för, och jag ser ändå ca 2-3 skräckfilmer i veckan. Sjätte sinnet såg jag första och enda gången när jag var 6 år gammal, ensam hemma, mitt i natten. Klarar fortfarande inte att se den. Annars är fragile en sjukt BRA film

• MikaelaDuumboO

The serbien film (stavning?) de värsta ja sett i hela mitt liv! Kunde inte se klart den och har fortfarande ångest över den där filmen. USCH!!

• Mieya

Den var dock ganska komisk..och äcklig på samma gång ^^

MikaelaDuumboO skrev 2012-08-03 18:51:14 följande:
    The serbien film (stavning?) de värsta ja sett i hela mitt liv! Kunde inte se klart den och har fortfarande ångest över den där filmen. USCH!!

• Hanna2012

Paranormal activity, Hostel, Orginal filmen till the Grudge. Efter dessa filmer har jag haft svårt att sova. Även om de är olika läskiga. Älskar skräckfilm, favoriter är även Saw I, Stephen Kings Jurkyrkogården, Cujo.

• goatess82
    Betty Boop skrev 2012-08-04 22:55:27 följande:
    Jurtjyrkogården! Hua!

håller med, har inte sett en skräckfilm till efter det, och det var 15 år sen om inte mer..
  • knightcat

Mina bidrag är:
    A Serbian Film (oklippta versionen)
    Martyrs
    Dead Silence
    Paranormal Activity 1-3 (första gångerna jag såg dem)
    Pet Sematary
    Rose Red
    The Woman in Black
    REC 1-2 
    Ju-On
    Ring (originalet såklart)
    Dessa filmer är även rätt bra. Inte bara vidriga

Vidriga filmer som vart sjukt dåliga är:
    Mum & Dad
    Cannibal Holocaust
    Hostel 1-3
    The Grudge (US re-make)

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Värsta skräckfilmen ni sett?