Jävla apa
Blev jag kallad i natt av min sambo då jag inte ville eller varken orkade ha sex...så då sa h*n åt mig att jag va en jävla apa
såå besviken
Hur skulle ni reagera OM era sambon sa så ?
Blev jag kallad i natt av min sambo då jag inte ville eller varken orkade ha sex...så då sa h*n åt mig att jag va en jävla apa
såå besviken
Hur skulle ni reagera OM era sambon sa så ?
..respektlöst är bara förnamnet.
Jag vet inte hur jag skulle ha reagerat. Funderat på om han fått en hjärnblödning lr nåt.
Miiiaaa: Är böjd att hålla med dig helt.
:-O
Varför antar alla att det var karln som ville ha sex??? TS skriver ingenstans om att det var HAN eller HON utan "h*n"....
Jag som kvinna har blivit vägrad många gånger på slutet av min karl....
haha vilken jävla idiot!
du kan ju förklara för honom att det är nog det sämsta sättet att få igång en tjej på...
jag skulle nog vara en ragata mot honom i flera veckor efter det.
Anonym (förvånad) skrev 2007-07-15 14:36:14 följande:
Anonym (förvånad) skrev 2007-07-15 14:36:14 följande:
Skitsamma om det var en han eller hon som sa så.
Hade MIN sambo sagt så, hade det varit en han.
Anonym (förvånad) skrev 2007-07-15 14:39:24 följande:
Och vad skulle det hjälpa att kalla någon för "surkuk" då? Det är väl lika jävla respektlöst. Hade min sambo kallat mig för något av det hade jag gjort klart för honom att fortsätter han vara så respektlös så kan han räkna med att sex inte är det enda han inte kommer få från mig...
Men det beror kanske på vad man har för jargong...brukar man kalla varandra för saker på skämt så kanske det inte är så allvarligt, inte vet jag.
Min kille tittade mig stint i ögonen och sa "Håll käften!", full som ett ägg. Han sa så för att jag blev förbannand när han fyllekört vår bil 20 m - med VÅR SON i!!!
Jag blev oerhört kränkt och rädd, och nu sitter jag och letar lägenhet i lönndom...
(Dagen efter var han såååå ångerfull och knäckt, en klassiker...).
Sex är inget man kan kräva av någon. Har väl också blivit avvisad o sagt f-n vad du är tråkig, men inget fulare. Och man säger inte ens så.
Anonym: Tog det slut av den orsaken eller annat?
Då kan han gott få va utan framöver oxå!!!
palmblad skrev 2007-07-15 14:50:50 följande: