Jävla apa
Blev jag kallad i natt av min sambo då jag inte ville eller varken orkade ha sex...så då sa h*n åt mig att jag va en jävla apa
såå besviken
Hur skulle ni reagera OM era sambon sa så ?
Blev jag kallad i natt av min sambo då jag inte ville eller varken orkade ha sex...så då sa h*n åt mig att jag va en jävla apa
såå besviken
Hur skulle ni reagera OM era sambon sa så ?
Jag hade svarat "jävla surkuk" och vänt ryggen till och sexstrejkat på riktigt.
Ja,vände ryggen till gjorde jag,men jag svarade h*n heller inte.
är såå besviken
I dag talar jag inte till h*n heller
Han kommer nog snart krypa till korset!!
Jag hade knipit med benen, sagt ett surt svar tillbaks och hade sexstrejkat. Samt låtit honom får veta att man inte kan kräva sex utan att det är ömsesidigt och ingen ting man bara ställer upp för eftersom den andre partnen råkar vilja!!!
Det säger väl mer om honom som vill ha sex med en apa...
Sätt er ner och snacka och säg att om han någonsin kallar dig för något liknande nedlåtande igen så kan han se sig om efter en ny flickvän.
Jag hade ALDRIG tagit en sån kommentar. Gör man det, är det början till slutet i min värld. Svårt att säga vad jag hade gjort, men antagligen hade min sexlust varit som bortblåst det närmaste året. Det hade INTE blivit någon lätt sak att slingra sig ur för honom.
Makalöst respektlöst!
Jag hade tagit min kudde och mitt täcke och lagt mig på soffan utan ett ord och sen antaligen inte pratat med honom förrän han sagt ett jävligt bra förlåt.
Vilken dum en!!! Sånt ska man inte behöva höra. Det är väldigt respektlöst, och jag skulle precis som många andra här har svarat, sexstrejkat en längre tid. Antagligen skulle jag dessutom bli ännu mer noggrann med att bara älska när jag både vill och orkar! Jag menar, ibland kanske jag först inte har lust, men så får sambon "igång" mig...men efter en sån sak skulle han få det mycket jobbigare, definitivt.