• yoshi2007

Mammor eller blivande mammor i Knivsta med omnejd?

Jag undrar om det finns blivande mammor eller kanske mammor i Knivsta området?
    Vi kommer att flytta till Alsike 1 okt. Jag har bf 12 sep så vi har verkligen något att se framemot, både bebis och flytt.
    Min man har dessutom 3 barn sen tidigare. En pojke född -01, två flickor födda -03 och -04.

Kul om man kunde lära känna lite folk i området.

• Svar på tråden Mammor eller blivande mammor i Knivsta med omnejd?
  • camilla9

ska själv troligen flytta till Alsike i november har en dotter som är 2år och en som är 4 veckor.

• yoshi2007

Kul att du hittat hit, inga fler?

• camilla9

idag så var vi och skrev papper på huset vi kommer att flytta in den 30 november.
    jobbigt att man måste vänta så länge men om vi har tur så kanske dem som vill ha vårat hus kan flytta in tidigare så kan vi också det....så man han ju hoppas.

när vi ändå var i uppsala så måste man ju bara åka och se lite på huset
    vi träffade våra nya grannar som har en son på 6 veckor så det var lite rolgt att det bara är 1 vecka mellan barnen.

skulle vara jätte roligt att få kontakt med lite mer mammor i området.

*Flisan*
  • yoshi2007

Vad kul, jag får gratulera. Tiden kommer att gå fort även om det kanske inte känns så nu. Men skönt att ni kommer in lagom innan jul i allafall. Ser verkligen framemot att få fira jul i Alsike i vårt nya hus.

• mimm

Hej. Bra idé med en Alsiketråd. Hoppas att fler hittar hit. Vi bor här sedan den 15 juni. Vi har varit på lekplatsen hela eftermiddagen nästan. Där träffar man alltid lite folk att prata med.

• mimm

Alsike- och Knivstatråd kanske jag skulle skrivit, det stämmer ju bättre.

• yoshi2007

Åh vad jag längtar...området verkar vara så bra också. Barnvänligt och allt.

Känner ni flera i Alsike, så tipsa gärna om denna tråd så vi får fart på den. Jag har tipsat ett par till som jag har haft kontakt med.

• camilla9

vad roligt då kanske det finns lite folk man kan träffa på dagarna, sen när man har flyttat.
    just nu så bor vi nästan ute i skogen och det finns inte så mycke folk med barn här.

mammas älsklingar Felicia och Stina
  • Min familj

Bor inte i Alsike, men i Knivsta

Har en son (Rasmus) på ca 14 månader....

Mamma till Rasmus 1 år & ängeln Gabriel som blev 3½ år!
Svar på tråden Mammor eller blivande mammor i Knivsta med omnejd?