Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Min tatuering kliar!

Är det normalt att min tatuering kliar?? Det är fyra dagar sedan jag tatuera mig nu, har fler tatueringar men kan inte komma ihåg att de kliade? Jobbar som sjuksköterska så jag har hand om gamla med bla fotsvamp är såå rädd att jag har fått det där i!?

• Svar på tråden Min tatuering kliar!
  • Anonym (Hmm)
    Tjiklex skrev 2007-07-16 09:31:40 följande:
    Det brukar väl kunna klia när dom håller på å läka. Mina kliade som fan innan dom hade läkt klart..
    Jag gjorde en annan samtidigt den kliar inte alls =(
  • Anonym (Hmm)
    Anonym skrev 2007-07-16 13:59:47 följande:
    Får jag fråga varför du valde att göra en tatuering mitt i sommaren?De flesta rekomenderar ju att man inte ska göra dem mitt under sommaren pga av solen att tatueringen kan blir uttorkad lättare osv...
    För att sambon har semster så han kan hjälpa till med barnen har tatuerat mig på armen. Vad har det med saken att göra !?
  • Anonym (Hmm)

När kan man bada/sola igen?

• Anonym (Hmm)
    Lone Star State skrev 2007-07-16 17:46:18 följande:
    som andra skriver, det kliar. min som jag har på benet kliade inte så mycket.. men den på armen kliade som satan..Skulle aldrig göra det på sommaren med tanke på rötmånaden som snart kommer.. Solen är inte så farlig om man täcker.. Men infektionsrisken är ju klart högre. alis volat propriis - Hon flyger med egna vingar.
    Jag har gjort 6 st alla på sommaren ;)

Men hur lång är läkningstiden 1 vecka ?
  • Anonym (Hmm)

Haha nope, har aldrig gjort ett skit med mina gaddningar typ förrutom att tvätta dem å smörja men inte överdrivet, har gjort utomlands och på olika festivaler ;) Har ALDRIg smörjat mig med solskydd och de är inte blekta så det är ju olika =) Men jag tror det är rätt att bada när skorpan e borta =) Annars för jag starta en annan tråd med någon som vet riktigt

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Hmm) skrev 2007-07-16 19:01:15 följande:
    Haha nope, har aldrig gjort ett skit med mina gaddningar typ förrutom att tvätta dem å smörja men inte överdrivet, har gjort utomlands och på olika festivaler ;) Har ALDRIg smörjat mig med solskydd och de är inte blekta så det är ju olika =) Men jag tror det är rätt att bada när skorpan e borta =) Annars för jag starta en annan tråd med någon som vet riktigt
    har tatuerat mig hos "riktiga" tatuerare 3 ggr oxå... har aldrig fått några papper--
Svar på tråden Min tatuering kliar!