Inlägg från: MysMalin |Visa alla inlägg
  • MysMalin

Hurghada Egypten

Vi var i Hurghada för nått år sen och vi gillade det väl inte direkt. Priserna var underbara =). Vi brukade äta fyrarätters med dricka för 25 kronor. Handlade jätte mycket billiga saker, allt är super billigt. märkeskopior och dylikt, det mesta var tyvärr rätt dålig kvalité på Köpte däremot några badlakan för kanske 5-10 kronor styck och de är jätte bra. Man ska pruta hur mycket som helst. Känns ibland lite pinsamt för man får ett pris som är hur lågt som helst och sen ska man typ börja 60 procent lägre och det känns ju hur som helst billigt. Jag tyckte personligen det var väldigt jobbigt för männen typ jagade en och tafsade på en när man gick på stan under kvällarna.Så jag höll mig nära min karl =).Man blir jämt lurad om man ska åka taxi eller minibuss som man stannar längs vägen. Vattnet var fint och vi bodde jättebra och fint en bit untanför hurghada med egen strand. Resan till pyramiderna var en tvådagars i buss och det var inget vi dirket ville göra, kostar man på sig lite mer kan man flyga dit direkt. Lycka till med er resa!!

Svar på tråden Hurghada Egypten