• Lilly14

vi som älskar våra bonusar <3

Jag har ganska nyligen träffat en kille med fem barn (!). Och de är underbara allihop så jag hoppar med i den här tråden. Finns det någon mer med så många bonusar? Ja, eller nu är de väl inte riktigt bonusar än eftersom vi inte bor ihop. Men hoppas på att det blir vi två (eller vi sju då om man ska räkna in hans + mitt barn).

• Lilly14

Hej Imperia 72:
    Vilken bra tråd! Hoppas vi kan hålla igång den, jag är helt ny på det här med bonusar.

Jag kan förresten visst inte räkna; 8 skulle vi bli om vi flyttade ihop

Tänkte jag skulle presentera oss lite. Han har en 16-åring och en 14-åring (pojkar) + tre tjejer som är 8, 5 och 3. Själv har jag en tvååring, som snart fyller tre. Vi var där på middag idag och det var riktigt livat i luckan. Pojkarna har han jämt och tjejerna varannan vecka. Jag har min pojke jämt.

• Lilly14
    imperia72 skrev 2007-08-17 23:14:56 följande:
    Vi bli också 8 nu när lillen kommer, det är så kul när alla är här fullrulle hella tiden jätte kul Ja jag hoppas att tråden inte dör våra bonusar är värda massor, tror att de inte har det jätte lätt jämmt de heller Spänande för dig att det är ibörjan, du ska se att det kommer att bli bra mycket roligare än vad många här på FL tycker
    Nu har vi tillbringat helgen ihop - kul! . Först sov C och lillan över här från fredag till lördag. Sen sov vi hos dem och då var hela gänget samlat. Nu är vi hemma själva igen och det känns lite tyst faktiskt...
  • Lilly14

Hur många bonusar har ni andra förresten och i vilken ålder?

• Lilly14

Saknar faktiskt mina bonusar. Längtar efter att få lära känna alla barnen bättre!

• Lilly14

Snart måndag och då får jag träffa bonusarna igen. Undrar vem som längtar mest? Jag, pappan eller min son som går runt och säger "Amy, Amy" hela tiden Amy är då yngsta bonusen som är lika gammal som min son.

• Lilly14
    Kimberly83 skrev 2007-09-03 11:55:54 följande:
    Kul att se en tråd där där står att ni älskar bonusbarn. Blir less när man ser så många trådar där det bara gnälls på dem.Är själv bonusbarn och jag verkligen ÄLSKAR min bonus mamma. Hon betyder väligt mycket för mig!
    Vad kul att höra! Hoppas att mina bonusar kommer att tänak så om mig! Hur gammal var du när bonusmamman kom in i ditt liv?
  • Lilly14

Måste bara berätta att mannen är ute med sina jobbarkompisar ikväll och jag har den stora förmånen att sitta här och mysa med sonen och de två yngsta bonusarna. Vi äter popcorn och bara myser.

Svar på tråden vi som älskar våra bonusar <3