gallstensanfall
Baby Ru: Åh, vad jag håller med dig. Gallstensanfall gör så helvetiskt jävla ont.
Har utretts för gallsten och visst var det det jag hade. Var hos kirurgen idag där han konstaterade att jag ska opereras så nu är det bara att vänta snällt på en tid. Det är inte det mest optimala att få gallstensanfall när man har en liten tjej på 4 månader att ta hand om. Tack och lov har det inte hänt när jag varit ensam med henne (... än) men om det skulle göra det vet jag inte hur jag skulle göra eftersom benen inte ens bär när det är som värst.
Efter mitt andra anfall åkte jag till akuten där jag träffade en skitläkare som verkade trött på livet som bara lyssnade på min mage och sa att jag skulle få magsjuka inom ett dygn (väntar fortfarande på den där magsjukan, tre månader senare...) och sa att "jag minsann ska möta morgondagen som alla ni andra får göra" när jag sa att jag var orolig för min bebis. De 220 kronorna det kalaset kostade hade jag lika gärna kunnat spola ner i toaletten... Ska anmäla honom för värdelöst bemötande.
Humlan 25 beskriver värken kanonbra... Jag blir kallsvettig av blotta tanken på ett anfall...