Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Smörgåsrån??

Kajsan skrev 2007-07-17 13:22:39 följande:
    Vi gav det nån enstaka gång, lite kul att knapra på.Kanske vid 10 tillfällen.Fattar inte varför föräldrar tycker att det "hör till" och proppar i barnen dessa rån dagligen.Av vilken anledning liksom?
    För att introducera gluten.
    Och varför inte? Ett rån innehåller typ 10 kcal, ingenting.

Jag försökte ge min 5 månaders igår, men han tyckte inte alls det var nån höjdare. Han frynte och spottade ut det hela tiden och då var det ändå uppblött i vatten.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?.
  • Tjollabolla
    Kajsan skrev 2007-07-17 14:41:28 följande:
    Som sagt.Jag undrar varför, inte varför man inte skulle.Du ger väl inte rånen för att de ger 10 kalorier?
    Nej som jag skrev: För att introducera gluten.
    Jag skrev att det var typ 10 kcal för att alla skrev att det var så himla onyttigt.
  • Tjollabolla
    Kajsan skrev 2007-07-17 14:46:16 följande:
    Ok, men det är onödigt att proppa i barnen smörgåsrån dagligen för att intruducera gluten.Det behövs inte och det finns bättre sätt.Och majskrokar innehåller inget gluten alls.Så därför undrar jag fortfarande.
    Vad behövs inte enligt dig? Du förstår nog inte. Jag har aldrig gett min pojk majskrokar. Han har fått smaka rån en gång. Det kallar inte jag proppa i. Varför är det onödigt? Konstigt att bvc säger att man SKA ge dom det, men du vet tydligen bättre. Vad har du för utbildning inom detta?
Svar på tråden Smörgåsrån??