• Anonym (jag)

stackars barn

så här ligger det till.
    en ny kille har flyttat in på gården vi bor. alla barn rycker ihop med han hela tiden, han går och kallar alla för jävla cp, dumhuvud, idiot, och om nån säger imot han ska han ringa polisen, det var bara början. så nu går han frågar alla om han får äta hos dom och oftast får han ett nej, för några dagar sen var han hos några andra här inärheten, dom hade beställt pizza och då frågar han om han kan få smaka för han har inte fått mat hemma på 2 dagar för hans mamma orkar inte laga. så får han vara ute sent på natten, vi brukar se han ute vid 1 tiden på natten och en gång var de en granne som vart lite lack på han för han spelade basket hemma vid 1 på natten, då frågade personen om hans mamma var hemma nää de va hon inte han var ensam hemma och han är 8 år.

tror han söker uppmärksamhet hos andra människor då jag verkligen tror att han inte mår bra men vad ska man göra? ska man ringa soc eller vad ska man göra för snacka med hans mamma värka inte va nån hit hörde jag från en annan som försökt.

• Svar på tråden stackars barn
  • Anonym (jag)

usch vad jobbigt de känns, för han måste ha lärt sig allt som han gör nånstans. alla dess ord och sitt beteende.

men de känns ändå som man skulle tjalla på nån, och man vet att tjallare inte är nå höjdare.
    ska prata med killen min när han kommer hem, om vi ska ringa soc imorgon då.
    för barnets bästa. killen ljuger rätt mycke också har vi märkt, så de blir lite sådär, jaha ljuger han nu eller är de sanning.
    men att inte få mat hemma, uscha stackars barn. och bråka med barn är väl skit i samma för det gör ju barn, bråkar och har sig men han gör mest en massa på hopp på alla barn så att dom blir lessen, och han värkar inte fatta nåt, ursäkta att jag låter lite nertalande men han gör en massa orkar knappt skriva allt, sen när man säger till han står han bara och glor som om inte går in i han.

nää jag måste ta och hjälpa denna lilla kille. sen får dom alla hata mig om dom så vill.

Svar på tråden stackars barn