Maldiverna - bästa ön?
Jag har varit på Meeru och den ön var ganska stor, tog nog en 45 minuter att gå runt hela. Där fanns både sand och koraller. Vi bodde i bungalow och hade en egen liten strand. Underbart!
Jag har varit på Meeru och den ön var ganska stor, tog nog en 45 minuter att gå runt hela. Där fanns både sand och koraller. Vi bodde i bungalow och hade en egen liten strand. Underbart!
Kan tillägga att pool är det mest onödiga man kan tänka sig där!
När vi var på Meeru så var det halvpension och det bör man ju ha eftersom det inte finns så gott om matställen...
gemelli
Är det så himla dyrt??? Det är så längesen jag varit till Meeru, nångång i mitten på 90-talet och vi tyckte inte att det var extremt dyrt med något där... vi brukade äta smörgås och te till lunch och köpte vatten och godis och inte var det sååå dyrt! Men det kanske varierar från ö till ö eller så har det helt enkelt blivit dyrare.
gemelli
Ja så är det nog. På Meeru hade de planterat bananträd bl a för att få lite egen frukt åtminstone. Åh vad jag blir sugen på att åka nånstans... tyvärr lär jag aldrig få med mig sambon till Maldiverna, han vill ha lite mer fart.
gemelli
Hehe, nä... kommer ihåg när jag och exet var dit så blev vi så avkopplade att vi knappt orkade prata med varann och när vi kom hem så tyckte vi allt var så stressigt.