Inlägg från: Etta med kokvrå |Visa alla inlägg
  • Etta med kokvrå

Maldiverna - bästa ön?

Om man vill supa som ett svin, stå på huvudet i poolen, käka pizza och hamburgare samt springa efter fruntimmer dagarna i ända, vilken ö ska man välja då?

• Etta med kokvrå

"Ja fart det är nått det INTE finns på maldiverna"

Vad fan gör man där då? Sitter man bara och glor ett annat snille rätt i ansiktet hela dagarna? Finns det inte ens några barer och spritaffärer så att man kan kröka åtminstone?

Det verkar vara vackert där men jag skulle bli galen av att inte ha något att göra, ingen fylla, inga städer att kolla in, ingen läcker snabbmat, ingenting.
    Bara en sambo att gå på nerverna hela dagarna.

Jag skulle bli katatonisk.

• Etta med kokvrå

Jag fick inget svar på mitt inlägg så jag försöker igen.

Vad fan gör man där då? Sitter man bara och glor ett annat snille rätt i ansiktet hela dagarna? Finns det inte ens några barer och spritaffärer så att man kan kröka åtminstone?

Det verkar vara vackert där men jag skulle bli galen av att inte ha något att göra, ingen fylla, inga städer att kolla in, ingen läcker snabbmat, ingenting.
    Bara en sambo att gå på nerverna hela dagarna.

Jag skulle bli katatonisk.

• Etta med kokvrå

"Ettan: Inte för att jag har varit där, men baserat på dina preferenser skulle jag också föreslå Las Vegas"

Japp. Och dit åker jag om drygt ett år!

• Etta med kokvrå

"Om ett år? Wow, bra framförhållning. Trevlig resa!"

Tackar! Jag försöker alltid att åka till en eller två nya storstäder varje år. Förra året blev det Paris och Bryssel. I år blev det Barcelona och nästa år blir det Lissabon och Las Vegas.

Svar på tråden Maldiverna - bästa ön?