Inlägg från: Anonym (f.d. rökare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (f.d. rökare)

Nikotinabstinens hos spädbarn...

zesilia skrev 2013-04-19 08:37:17 följande:
    Hej jag 36 veckor på väg och har tyvärr inte lyckats Sluta röka! Av många skäl runt omkring, att så mycket kan Hända på 8 månader är helt sjukt! Jag har gått ner från 30 till 10-15 cigg om dan! Min kille jobbar till sjöss och ville inte veta av Något barn i början av grav trots att vi pratat barn I två år! Stod ensam hemma med det tyngsta valet I mitt liv om ja skulle behålla lr inte! Jag har aldrig varit gravid innan! Gick på abort samtal med psykologer och mådde Verkligen skit!!! Men det "löste " sig vi behåller men tilliten är Rejält skadad från min sida till honom! Min syster 37år fick en stroke. Min svärmor vill göra mitt liv till ett rent helvete Och min kille är (neutral) vilket inte är så bra i Våran relation! Min mamma har vart sjuk ett tag och vårdcentralen Har inte tagit henne på allvar! Jag tog med henne till en privat läkare som skicka henne på Mr och till en neurolog, hon blev diagnosticerad med Parkinson! Vi har köpt radhus och jag är den som har målat Och fixat nästan allt här hemma för ja vill ha det klart innan Bebis kommer!!! Min pappa är sjuk äter mediciner för massa olika saker! Jag är den ända i familjen som mår (bra) så bra man kan Må under en graviditet! Min BM har sagt att det är jätte bra att jag trappat Ner på ciggen och dessutom valt svagare cigg! Men i mitt liv just nu fixar jag inte den stressen oxå! Sorgligt men sant! Vissa dagar mår jag jätte dåligt över att ja röker. Men cigaretter har vart min tröst, mitt sällskap, min belöning, Mitt straff. Har seperations ångest till dom här hemska Pinnarna! Sjukt är vad det är!! Men som sagt hade önskat att saker va annorlunda! SUCKAH DJUPT!!! Men det är inte lika lätt för alla! Och klart att man som rökande gravid försöker hitta Tröst i andra som har fått friska barn trots rökning!!! Oj va långt det blev. Behövde nog skriva av mig! // Cecilia
    Lycka till med allting Cecilia!
Svar på tråden Nikotinabstinens hos spädbarn...