• Tina83

Bra dagkräm till ansiktet för blandhy?

jag har precis köpt acos "pure and clean" , rosa förpackning.

rengöringen är i skumform, o krämen är glaspumpflaska, ser lite lyxig ut. kanonbra o luktar gott!

• Tina83

hur gick det???

jag bara ääälskar rengöringen jag skrev om ovan, den blir som ett skum, o gör helt perfekt rent o den luktar skitgott!

det känns lyxigt fast till bra pris!

• Tina83

mrskensington: är det en ansiktskräm eller kroppskräm?

• Tina83

jag tycker du ska köpa både rengöringen och krämen. som alltid ger det bäst effekt. det är värt de 84 kr som den kostar, för man längtar till att göra rent ansiktet varje dag! den e helt underbar o du kommer inte ångra dig, jag lovar!

• Tina83

TS, har du inte varit o handlat än??

ditt ansikte måste va torrt som fnöske nu

JAg använde Biotherms rengöring iljusgrön tub förut, den va skitbra. men inte krämen.... den sved o va för stark. jag fick en reaktion av den.

MEN köpt ACOs rosa serie snälla, du kommer inte ångra dig!!!

• Tina83

den ROSA serien från apoteket innehåller ingen mineralolja som täper till och gör huden beroende.

jag köpte Susanne Ljungs bok för 49 spänn när jag jobbade på Adlibris! kanonbra!

• Tina83

LC Star: kanon! kul att du gillade den! Jag har fått mycket bättre o klarare hud på bara nån vecka! trots att jag nästan jämt glömmer att tvätta på kvällen....

kul att du sa det där med farmaceut! jag har funderat på hudterapeut! jag är väldigt intresserad av just huden.

• Tina83

tyvärr finns det bara i Stockholm, göteborg o malmö

jag bor dryga 10 mil från Stockholm, o har inget körkort. så det ser mörkt ut... just nu i alla fall.

men jag hoppas att jag ska kunna plugga till det någon gång.!

• Tina83

TS: man måste byta tåg o greja, det tar 2.5 timme enkel väg varje dag, vill inte vara borta så länge varje dag tyvärr...men en dag kanske!

hur går det med produkterna? trivs du än? visst är rengöringen helt underbar???? o krämen är i en så bra förpackning, ser lite lyxig ut!

• Tina83

LC star: jag kan bara säga att du missa nåt helt underbart!

du bara MÅSTE köpa rengöringen, du får överge dina andra grejer !

det kan va så att den rengöringen du har nu o den du köpt inte passar ihop, o då kommer du få sämre hy... vissa ämnen krockar med varann tyvärr!

• Tina83

Flummig: helt rätt, men den funkar för de flesta med våra problem, vet många som har den (därför började jag) o man måste ju få ge tips!

Svar på tråden Bra dagkräm till ansiktet för blandhy?