gravid + molande värk?
Är det många av er som upplever/upplevde molande värk i början av er graviditet? Jag är v 5+6 och jag vaknar flera gånger per natt av molande mensliknande värk... på dagarna känner jag inget..
Är det faktiskt OK?
Är det många av er som upplever/upplevde molande värk i början av er graviditet? Jag är v 5+6 och jag vaknar flera gånger per natt av molande mensliknande värk... på dagarna känner jag inget..
Är det faktiskt OK?
Ja, det är ok.
Det är ett symptom.
Det är ok och jättevanligt! Antagligen växtvärk!
Och jag har inga känningar i livmodern alls :/'
Den växer säkert inte där inne :/
Det är helt okej, brukar kallas för växtverk och påminner verkligen om mensverk. Jag hade det jätte tidigt och har hört av många andra som även haft det. Se det som något positivt, nu vet Du att Din kropp förbereder sig och att den fungerar som den ska. Lycka till med allt!
jag har hört att det är vanligt riktigt i början...men det har ju gått flera veckor nu o det har fortfarande inte gett med sig...
lika här
har haft så sen äl 10 juli
jag kände av värkar så tidigt i min första grav.. fick alltid gå upp på nätterna o duscha nån timme, jobbigt men det gick över efter några veckor.
det har verkligen kommit och gått för mig också. De dagar man har lite ont är man orolig för det och de dagar man inte känner ngt är man orolig för att man inte har växtvärk... ;)
Jag är i vecka 12 och har forfarande "mensvärk" varje kväll...
Någon annan som har det i vecka 12?