Inlägg från: Anonym (??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (??)

porslinsfasader

är det någon här som har gjort flera porslinsfasader, jag tänker göra 8 st i överkäken, jag undrar lite hur resultatet blev, nöjd, känner man kanten, ilningar, och kan porslinet missfärgas av ex rödvin, kaffe, te eller rökning som vanliga tänder gör???

• Svar på tråden porslinsfasader
  • Anonym (??)

jag tror det kommer ligga på runt 35000 till 40000 kr, ska dit i augusti och prata med dom, mycket pengar men har man haft komplex hela tiden så är det ju värt det. skulle ju kunna vart kul att kunna skratt utan att skämmas....

• Anonym (??)

storm, tack för ditt svar men du gjorde ju en sk slipning på din egen tand kan man sen ändra sig då, jag trodde att sina egna tänder blev förstörda för all framtid??? va för plast la du på, kom du ihåg va den hette?? kan det va komposit?? det ska tydligen vara bra men färgar lät då jag gillar rödvin och kaffe, jag hade tänkt göra det hos min vanliga tandläkare, har hört om kent nyman men han tar dessutom 7000 för en tand och sen så slipar han inte tanden så då borde det bli jättestort i munnen kan ja tänka mig....

• Anonym (??)

tack storm, för både intressanta och viktiga råd, att läsa dina svar värmde faktiskt, så tack!!!

• Anonym (??)

ifall man har fula tänder av olika anledningar som tex missfärgningar, lagningar etc så kan man slippa bort lite av sin tand o så säter man fast en sk porslinsfasad så då blir det som din egen tand och så får man fina tänder så man kan börja le!!!

Svar på tråden porslinsfasader