Inlägg från: Fyrklovern |Visa alla inlägg
  • Fyrklovern

PartyLite Del 2

Nu har jag oxå hittat hit!!

höna böna skrev 2007-07-26 20:39:19 följande:
    annahjo: Brukar du ha visningar hemma hos dig själv??
    Jag har haft en del hemma hos mig, det funkar faktisk rätt bra, har redan haft fyra hemma sen jag starta i februari och jag har planerat att ha minst två till hemma i år!!
  • Fyrklovern
    Carra78 skrev 2007-08-01 07:20:19 följande:
    Har någon fått den nya katalogen ännu?Vilken doft utav havsbris eller havsdis är det som kommer att försvinna. 
    Den nya katalogen släpps inte fören på konferansen, så för oss som inte ska dit så blir det till att vänta...Gråter
  • Fyrklovern
    Ylwa skrev 2007-08-06 10:10:57 följande:
    Ovan är saxat ur fyrklöverns blogg, tack för att du gjorde jobbet! //Y
    Ingen fara, hade ändå det i datorn, så jag kan ha med ett papper ut på visningarna!
    AnnaHjo skrev 2007-08-05 22:30:00 följande:
    Hur går det för er med klänningproblem???Har ni någon sommarfavvo då???Min klänning sys för fullt...Min favvo är fortfarande Vattenmelon men också Solblekt bomull!!!!Ha det så bra!
    Alla dom nya Fresh Home dofterna eldas frenetiskt upp här hemma men även mycket jordgubbsrabarber, skogsdunge och mojjito!
  • Fyrklovern
    FrökenNorkok skrev 2007-08-11 12:31:58 följande:
    Hej alla!Ska ha en visning idag men nu har jag tabbat mig och glömt ta med lappen där det står vilka produkter som faller bort from sptember. Någon här som kan hjälpa mig??Har försökt nå min ledare sedan igår men hon svarar inte.. =/
    Gå in och kolla i min blogg, har hela listan där!
  • Fyrklovern
    Carra78 skrev 2007-08-19 07:27:59 följande:
    Ni som varit på konferansen måste skvallra lite nu och bilder.
    Jag håller helt med!!! Jag var på bröllop och kunde inte komma men man är ju så nyfiken att man håller på attdö!!!!
  • Fyrklovern

Åhhh va jag är sugen på att se allt nytt och lukta på nya dofter, ska på lanseringen i Göteborg på tisdag men det känns så låååångt ditt!!!

• Fyrklovern
    fialotta75 skrev 2007-08-22 19:59:02 följande:
    Har ingen aning tyvärr.Men är det någon som kan berätta för mig hur man gör när man ska handla för sitt presentkort som man fick på konferensen? Har skrivit in presentkortsnumret men då får jag upp en ruta där det står "ogiltigt nummer" Vad gör jag för fel? Måste ju beställa kataloger !!
    Jag tror man måste skicka in eller faxa in, det är i alla fall vad jag har gjort och då har det kommit kataloger så det funkar i alla fall.
  • Fyrklovern

Nu är jag precis hemkommen från lanseringen i Göteborg!!

Åhh vad jag vill ha mina doftprover nu, men jag såg på CBC att dom var restade, det kan dom ju inte vara, jag har en visning den 6:e och då måste jag ju ha dom, så kan dom väl inte göra??

Fasnade för Snöbären, skogsfrosten, Röd ek och glödande kol.

Kommer att bli dyrt att vara konslut denna hösten

• Fyrklovern

Jag tillhör Irrblossen!!

Jag var och hämtade mina grejer i går och doftproverna var med så nu är jag glad och laddad igen!! Har lusläst katalogen flera gånger och kryssat för allt jag bara måste ha nu inför kommande visningar.

Älskar dom nya dofterna, går och småsniffar på dom men jämna mellanrum här hemma!

• Fyrklovern

Hej!!

Oj oj j vad visningarna börjar rulla in, jag som nästan hade tänkt börja jobba lite grann på mitt vanliga jobb (mammaledig), men det blir nog inte så, jag kommer att ha fullt upp med visningar i höst!!

-Tyvärr Trollmamma så började jag inte sälja fören i januari i år så jag kan inte hjälpa dig.

Svar på tråden PartyLite Del 2