• atten

Brio Happy 08

Vet någon när Brio Happy 08:orna kommer till butikerna? Och vad är då skillnaden i jämförelse med 07:orna? Vi vill helst ha en Brio Happy, men funderar på när vi ska köpa, vår bebis kommer i slutet av november.

• Svar på tråden Brio Happy 08
  • atten

Jag har förstått att åtminstone det test som fanns i "Vi föräldrar" i fråga om handtaget gjordes i -30 grader, så jag måste erkänna att jag inte bryr mig så värst mycket i det, för vem är ute med barnvagn i så kallt väder? Bromsarna är det sen en annan sak med. Men om man vill undvika just de här felen så kan man ju köpa ett teleskopchassi, för det har annan konstruktion. Men jag undrar ju ändå när 08:orna kommer .

• atten

aha, jag letade efter precis den där länken, hittade den nämligen inte för ett tag sen när jag sökte. tack, Storm!

• atten

Okej, jag hittade själv Brios svar på testerna. Men jag har här på fl läst om flera som haft problem med brytpinnen, fast Brio påstår att det ska vara ovanligt...

• atten

Minxy: Jag läste en tråd om när nya modeller av vagnar kommer och där gick åsikterna minsann isär! En del påstår sig redan ha fått 08:a modell på vagnen, andra säger att de kommer först i slutet av året och allt däremellan fanns representert. Så jag vet inte. Jag är mest ute efter att få en 07:a till nedsatt pris. Brio Happy då . Vi ska till en större butik som ligger ganska långt borta, så vi ringer nog före och kollar om de har några reapriser. Men det lönar sig nog inte riktigt ännu.

• atten

Idag har vi köpt en röd Brio Happy 07:ans årsmodell. Vi fick hyfsat bra rabatt och är jättenöjda hittills. Den är väldigt fin! . Vi fick den sista röda de hade i butiken, så åtminstone där håller de på och säljer bort 07:orna redan nu.

Svar på tråden Brio Happy 08