Mom: du sprider inga neggiga vibbarv - det är därför såna här trådar finns, för att vi ska kunna få rasa av oss och vara hur lessna, besvikna, frustrerade och alat som helst!! Roligt att höra från dej iallafall!!
Det där med godiset känner jag igen. Man kan nästan säja att jag har varit/är? en sockermissbrukare. Kunde trycka i mej mängder av amågodis, glass, bullar å sånt på kvällarna. Jag är en riktigt lakristsälskande liten figur, å trots att vi har skåpet fyllt av finsk, salt salmiak och annt gott är det bara älsklingen som äter. Om det är nåt jag hellre vill ha i onyttighetsväg är det isåfall chips å pizza å sånt...gasnka skönt att slippa det där värsta suget, faktiskt.
Följetong Chefshatarna lyder som följande att snart är det måndag och jag ska ta upp alla saker som vi pratat om härinne, körkortet, muntligen lovad anställning till åtminstone 99%, att jag bara har skyldighet att taala om 2 månader inan bf osv. Men som landet ligger verkar det vara rätt kört för mej, jag har pratat med mina kollegor där...jaja, som sagt, fortsättning följer..