• Barn o Katt Mamma

Vällingvärmare för bilen..........?????????

Vad vet du om flaskvärmare / vällingvärmare / barnmatsvärmare som är bra att använda i bilen alternativt doppvärmare.

Förslag.....Åsikter.....Erfarenhet....Rekommendationer....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-30 09:59:23:
    Alltså....det är inte bara flytande som skall värmas utan även fast form typ BARNMAT.....så varmt vatten i termos funkar inte.......förslag!!!!????

• Svar på tråden Vällingvärmare för bilen..........?????????
  • hella23

Funderade på att köpa en sån men tyckte det var onödigt då en termos med vatten funkar lika bra

• Sussi75

Fick en i present, använde aldrig, testade bara hemma en gång och det tog evighet att värma upp.  Kanske finns olika sorter som är olika bra men vatten i termos som hella23 skriver är ett bättre alternativ enligt mig också.

• Barn o Katt Mamma

Ja, termos funkar ju när det gäller varma drycker typ välling.

Men det är annat när BARNMAT ska värmas.......alltså fast form som skall värmas i bilen........förslag?????

• Silverkatten06

Det finns speciella mattermosar också.

• Barn o Katt Mamma

Silverkatten 06.......okej, men det är ju till för redan värmd mat.......men var hittar man dom??

Kall mat som värms.......det är jag ute efter.

• linda b a

Några kompisar ha en värmare som är stor som en djup slål ungefär. Vi ska låna den när vi ska till Thailand en månad för att kunna värma välling, gröt och barnmat på hotellet.

Annars här hemma så brukar jag be dem värma mat på seven/eleven eller pressbyrån om vi inte har en restaurang tillgänglig. Alternativt förvärma maten och stoppa i kylväska/matväska utan klamp. Håller sig ljummen ganska länge.

• Barn o Katt Mamma

linda ba.......berätta mer om den stora runda skålen......

Svar på tråden Vällingvärmare för bilen..........?????????