• diana och daniel

Soda Streamer

Hej vill höra lite åsikter om SodaStreamer..

Både posetivt och Negativt

Kram

• Svar på tråden Soda Streamer
  • Lara Croft

Vår är i gång dagligen! Vi har 6 flaskor och i dem åker förutom bara kolsyrat vatten allsköns blandningar av saft, Roses lime, pressad citron och Soda Streams koncentrat.

• Trynträ

Cola lighten blir mycket godare än den man köper i affären. Inte lika söt liksom.

• Snö80

Den är jättebra och de olika sorterna är så goda, bästa present jag fått haha

• Lisette84

jag tycker min är värdelös! Stor och otymplig! Ligger mest och skräpar! Å smakerna man använder till läsk är ju vidriga. LÅÅÅÅNGT ifrån lika gott som vanlig "läsk".

• Trynträ

Grejen är den att den måste stå upp för att funka. Har du provat cola lighten?

Lisette84 skrev 2007-07-31 13:50:33 följande:
    jag tycker min är värdelös! Stor och otymplig! Ligger mest och skräpar! Å smakerna man använder till läsk är ju vidriga. LÅÅÅÅNGT ifrån lika gott som vanlig "läsk".
  • Lisette84

smart!
    aa.. tycker inte alls om den.
    Alla smaker har ju sån skum bismak...

• Skruttis75

Det är nog det bästa vi köpt i hushållsapparats väg ! Använder den dagligen till att kolsyra vatten! Skrattande

• Gotteråttan

Vi är jättenöjda med vår. Jag kör alltid 6 tryck på 1 sek st. Då blir det mycket bubbel. Sedan häller vi i Fun Light istället för Soda streams egna smaker. Blir kanon!

• Lene1

Jag är jätte nöjd med våran och använder den ofta. Däremor håller jag med om som många skrivit tidigare att smaktillsatserna inte är någe vidare...

• Lisette84

nån som testat å kolsyra mjölk? hörde nått om att de bara sprutar mjölk om man gör de....

Svar på tråden Soda Streamer