Soda Streamer
Hej vill höra lite åsikter om SodaStreamer..
Både posetivt och Negativt
Kram
Hej vill höra lite åsikter om SodaStreamer..
Både posetivt och Negativt
Kram
Man ska inte tillsätta kolsyran efter smaken så jag tror inte det är att rekommendera att kolsyra mjölk.
Jag är återförsäljare av soda stream o säger direkt att::
ENDAST ANVÄNDA VATTEN I MASKINEN!
Jag får ibland in reklamationer åsså visar det sig att de kört annat i maskinen eller att de tillsatt smaken i förväg o då är maskinen förstörd o färdig att kassera... kanske lite onödigt
Fick en Soda Streamer igår när jag fyllde år. Mannen hade köpt Redbull-extrakt (utan koffein etc) och det smakade faktiskt gott! Vattnet blir ju superbra. Min bästa present någonsin.
Det vore kul o snapsa bubbelsprit!!
Jag har ingen men varit hos många som har och jag vill också ha en!! Så enkelt och blanda med saft eller vad man nu vill såå gott!
Då får du nog kolsyra det du blandar med vodkan isåfall för annars förstör du maskinen.
Carro W skrev 2007-08-04 11:02:43 följande:
DYRT!
Tyvärr så kostar kolsyran så mycket här att det blir bra många gånger billigare att köpa färdigt, konstigt nog.
Gillar man inte essenserna så blanda med saftkoncentrat eller liknande istället. Själv så använder jag sodastreamern mest att göra vanligt bubbelvatten men ibland åker svärmors hemmagjorda saft fram och mixas med. Supergott!
Våran går som många andra tidigare nämnt dagligen. Kanske inte är billigare än o köpa hem flaskor men man slipper kånka på dem hem o sen tillbaka för panten. Sen är det så bekvämt med!
Vi har den designade streamern just för att den står framme hela tiden o då kanske man vill att den ska vara iaf lite fin o titta på.