• lurv

Airtours :-(

Absolut den värsta reklamen jag har sett! Skulle aldrig, inte ens mot betalning resa med det bolaget! Finns det nån som gillar den?

• Svar på tråden Airtours :-(
  • Änglablod

Har man flugit med Aeroflot så klarar man av allt.

• lurv

Reklamen går bl a på 3:an och går ut på att det är mer exklusivt att resa med Airtours. Det är mycket vi och dom (dom i det här fallet är charterpacket)

• Greta05

Hmm..hur googlar man på detta?Fundersam

lurv skrev 2007-07-29 22:05:52 följande:
    Reklamen går bl a på 3:an och går ut på att det är mer exklusivt att resa med Airtours. Det är mycket vi och dom (dom i det här fallet är charterpacket)
  • Greta05

Ok,nu hittade jag.
    Ähh,dos cervesas killen är ju den töntigaste!
    Airtours är  förresten inget flygbolag,utan en resebyrå som säljer resor med många flygbolag,så risken är stor att du hamnar på ett flygbolag som Airtours säljer resor till..

• lurv

Greta05: Japp de reklamerna är det jag menar! Har sett lite olika varianter men just den får håret att resa sej på mej

• Greta05

Superdålig reklam!

lurv skrev 2007-07-29 22:39:06 följande:
    Greta05: Japp de reklamerna är det jag menar! Har sett lite olika varianter men just den får håret att resa sej på mej
  • Lurvenpajsaren

Airtours är världens näst största resebolag och är brittiskt. Tänkte bara glänsa lite med mina kunskaper ;)!

Greta05 skrev 2007-07-29 22:30:59 följande:
    Ok,nu hittade jag.Ähh,dos cervesas killen är ju den töntigaste!Airtours är  förresten inget flygbolag,utan en resebyrå som säljer resor med många flygbolag,så risken är stor att du hamnar på ett flygbolag som Airtours säljer resor till..
  • Greta05

Du glänser fint!
    Visste inte det..

Lurvenpajsaren skrev 2007-07-30 15:12:12 följande:
    Airtours är världens näst största resebolag och är brittiskt. Tänkte bara glänsa lite med mina kunskaper ;)!
  • lurv
    Synd bara att de har en sån usel reklambyrå
  • Ciceli

Sorry om jag förstör glänsandet .... Men Airtours är 100 procent svenskägt, och är Sveriges femte största researrangör med cirka 1 miljon svenska kunder per år. Läs på hemsidan: www.airtours.se under "Om Airtours".
Svar på tråden Airtours :-(