• FloJo

Snus...

Jag vill lämna min fulla förståelse! Känner mig som en stoppad korv! Snuset är ju både fantastiskt gott mmmm och dessutom funkar ju magen mycket bättre! Har varit nikotinist i 15 år så kroppen är mycket van.

Fruktansvärt svårt med abstinens och så. Jag har bestämt mig för att en långsam nedtrappning är det mildaste alternativet. Hur reagerar fostret om hela kroppen går i konvulsioner av abstinens? Kan aldrig vara bra.

Självklart måste man ju sluta! Låter det dock ta sin lilla tid. Är också nere i två miniportioner om dan (och får hålla i impulsen hela tiden). Kanske beror det på att jag inte förstått riktigt än, har inte sett eller varit på något BM-besök eller ul/vul än. Sen blir det nog svårare att låta impulsen vinna! )

• FloJo

Hej Anos!

Skönt att höra att jag inte är "oförbätterlig"! Tror säkert att det kommer gå bra när det s a s är "på riktigt". Ska prova en rejäl hushållspappersprilla tills dess!! *skratt*

• FloJo

Huuuuu!

Jag vågar nästan inte kolla länkarna som"Lallaren" lagt in, men jag ska göra det när jag fått beskedet att "det verkligen är sant och OK".

Hualigen!

Svar på tråden Snus...