Termometer i barnvagn?
Har en liten fundering kring detta med att ha termometer i barnvagnen. Hur många har det, hur många har det inte? För- och nackdelar?
Har en liten fundering kring detta med att ha termometer i barnvagnen. Hur många har det, hur många har det inte? För- och nackdelar?
min fråga: Varför skulle du ha termometer i barnvagnen???
Det följde med i vår barnvagn. Jag tyckte det var rätt smidigt. Vår son är född mitt i vintern, och jag hade ingen vana av bebisar. Med hjälp av termometern kunde jag få bekräftat att det faktiskt var lagom varmt i vagnen - och slapp oroa mig för att han var för dåligt klädd.
Absolut ingen "måste"-sak - men smidigt när det fanns, liksom
jag hade en som medföljde min briovagn när jag fick noah. fanns tom ett särskilt fack för den. men det är ju inget jag skulle hya i vagnen annars.
Vi hade en i våran vagn. Tyckte det var jättebra! I början var jag lite nojjig om jag klätt på bebisen för mkt (även fast jag kände i nacken på honom).
I en vagn kan det bli oerhört hett väldigt snabbt!
Väntar en novemberbebis och har inte mycket bebisvana alls.. Och nu börjar alla nojjor komma(som man trodde att man skulle slippa, jag ska bli en stencool morsa) :p
Im Fabulous skrev 2007-07-30 11:09:06 följande: