• grisekno

Tycker du om After Eight?

Själv tycker jag det är jättegott!

Maken, däremot tycker det smakar som choklad med tandkräm i, så när vi gör efterrätt idag och jag ska ha konserverade päron med after eight som får smälta över i ugnen, så får han noblesse på sina päron istället...

Ta mig som jag är, jag är ju bara en liten gris...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du om After Eight?
  • W W

Ärligt talat, vem vill äta choklad med tandkräm i??

tycker inte om mint överhuvudtaget, och den geggan som är i är ju bara oätlig.. sen är det för mkt socker i för att jag ska tycka om chokladen..
    mörk choklad ska vara utan socker tack..

• fruis

Nestlé? Jo, förutom allt äckligt godis de gör så marknadsför de även bröstmjölksersättning på ett oetiskt sätt i tredje världen. Min gymnasielärare i naturkunskap uppmanade oss att bojkotta Nestlé och det har jag gjort sedan dess. Förmodligen den enda i klassen

• zenna

Var du tvungen att fråga? Nu kom jag ju på att jag har lite kvar i skåpet så jag måste bara gå och hämta dom.

• Laire

Mums! Har gillat dem hela livet nsätan När jag var riktigt liten klarade jag inte av att säga A8 så då kallade jag dem "mum-mum"

Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.
  • JagÄrMamma

Jag röstade på "Ärligt talat, vem vill äta choklad med tandkräm i??"
    Helt enkalt för att det är så jävla äckligt!

• Tant Green

Jag älskar mintchoklad till rödvin Men just after eight tycker jag väl inte är den bästa sorten, jag gillar fazermint bättre.

• Lilja84

Ja det är gott , men jag kan ju bara äta några stycken (typ max 5-7 st) sen tar det stop , det blir liksom för sött till slut , och det är väl bäst det annars skullejag väl vräka i mig en hel kartong själv

Svar på tråden Tycker du om After Eight?