• grisekno

Tycker du om After Eight?

Själv tycker jag det är jättegott!

Maken, däremot tycker det smakar som choklad med tandkräm i, så när vi gör efterrätt idag och jag ska ha konserverade päron med after eight som får smälta över i ugnen, så får han noblesse på sina päron istället...

Ta mig som jag är, jag är ju bara en liten gris...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du om After Eight?
  • Juniphé
    grisekno skrev 2007-07-30 18:54:34 följande:
    Själv tycker jag det är jättegott!Maken, däremot tycker det smakar som choklad med tandkräm i, så när vi gör efterrätt idag och jag ska ha konserverade päron med after eight som får smälta över i ugnen, så får han noblesse på sina päron istället...
    Håller nästan med din man i detta fall... är inte ngn mintlover
  • grisekno
    Juniphé skrev 2007-07-30 21:45:30 följande:
    Håller nästan med din man i detta fall... är inte ngn mintlover
    Haha...du kanske associerar det med ditt jobb???
    Ta mig som jag är, jag är ju bara en liten gris...
  • Care69

Jättegott! Gillar inte choklad annars speciellt, men After Eight är smaskigt.

• Mystra

Det är som en drog för mig! Finns det hemma sätter jag i mig hela förp.
    En jul (ofta förekommande julklapp från tex min mormor) åt jag upp en hel förp och när maken var lite godissugen nån v senare och sa "ja just det, vi har ju den där after eighten" blev jag högröd i fejjan och skämdes som en hund. Han blev minst sagt purken på mig då...

• Blå Flygare

Älskade dem... tills jag åt mjölkfritt och det var den ENDA choklad jag åt under 6 mån. Hann bli rätt så trött på den kan jag säga (hm, är visst chokladoman om man äter sig less på en sort så fort)

• annca

Supergott!
    Även lillstumpan på 2,5 älskar After Eight... även om hon inte får smaka annat än till jul.
    (Julen när hon skulle fylla ett lyckades hon få tag på mormors AE-ask i ett obevakat ögonblick. Vi upptäckte det när hon mycket chokladig om munnen stolt visade upp de fina små kuverten hon hittat för oss... Var övertygade om att hon skulle få super-ont i magen efetr att ha satt i sig 5-6 stycken, men inte då. Hon mådde prima. Lite sockerspeedad dock...)

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • fruis

Alltså, After Eight och rödvin?????? Ursäkta men det låter bara hur äckligt som helst. Fascinerande att någon kan ha det som favvo-kombination.

Svar på tråden Tycker du om After Eight?