• HugOlle

Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)

Mammor och pappor med BF i november 2007!

Tänkte det redan nu kunde vara kul att träffas på en fika medan vi har magarna i vädret, och sen kanske fortsätta att träffas under föräldraledigheten.

En liten fikalista helt enkelt:

Signatur        Bor                  BF         Detta är barn nr     
    Hugos mum    Bandhagen        10 nov        2

Lägg till ditt namn till listan....

VÄLKOMNA!!

Älskade lille rödtott. Du ska bli storebror....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-21 13:01:00:
    Fikaträffar September 2007

Plats: Teaterbaren (kulturhuset plan 2)

Lördag 1/9 kl. 14

Söndag 30/9 kl. 14
  • Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)
  • Buffa

Oj det har visst kommit fler datum ser jag.

Jag tror nog att jag kan alla datum men kom precis på att jag inte alls kan den 18 och 19 aug.

Lucas fyller år den 17 och vi har kalas den 18 och den 19 ska lucas på kalas som jag går med på.

Men jag orkar inte lägga till och ta bort mig på listan nu, för göra det i morgon om ingen vänlig själ orkar göra det åt mig.

Natti

• hammarby
    Buffa och Sippan..

Jag fixar det!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Eddie 060913 och gravid igen i vecka 28. BF 30/10 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • hammarby

Ändrar och lägger till Buffa
    Lägger till Sippan81 på alla datum

FIKATRÄFF aug/sep 2007

Plats: Teaterbaren , Kulturhuset (plan 2) 
    (Är det ok?)
    Där kan man ju alltid göra nåt med de andra barnen om man vill ha dem med sig...

Lördag 11/8 kl. 14.00 (hammarby, Noodle, Buffa, Andrea, synthetic, Sippan81)
    Söndag 12/8 kl. 14.00 (hammarby, Noodle, Buffa, Andrea, synthetic, Pilea, Sippan81)
    Lördag 18/8 kl.14.00 (hammarby, Smissen, Andrea, synthetic, Sippan81)
    Söndag 19/8 kl.14.00 (hammarby, Smissen, Andrea, synthetic, Pilea, Sippan81)
    Lördag 25/8 kl 14.00 (noodle, Andrea, synthetic, Pilea, Buffa, Sippan81)
    Söndag 26/8 kl. 14.00 (Hugos mum, Buffa, Synthetic, Noodle, Umbro, Andrea, Pilea, Sippan81)

Lördag 1/9 kl. 14.00 (Smissen, noodle, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81)
    Söndag 2/9 kl. 14.00 (Smissen, noodle, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81)
    Lördag 8/9 kl 14.00 (Hugos mum, Buffa, Synthetic, Waldenryd, Noodle, Umbro, Andrea, Pilea, Sippan81)
    Söndag 9/9 kl. 14.00 (Hugos mum, Buffa, Synthetic, Waldenryd, Noodle, Umbro, Andrea, Pilea, Sippan81)
    Lördag 15/9 kl. 14.00 (Smissen, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81)
    Söndag 16/9 kl.14.00 (Smissen, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81)
    Lördag 22/9 kl. 14.00 (noodle, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81)
    Söndag 23/9 kl.14.00 (noodle, Andrea, synthetic, Pilea, Buffa, Sippan81)
    Lördag 29/9 kl 14.00 (Hugos mum, Waldenryd, Noodle, Umbro, Smissen, Andrea, synthetic, Pilea, Buffa, Sippan81)
    Söndag 30/9 kl 14.00 (Hugos mum, Waldenryd, Noodle, Umbro, Smissen, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81)

• Smissen

Vi väntar väl inte ända tills den 30 september innan vi träffas?? Är ju jättelångt dit...

Visserligen så är inte alla datum för mig spikade att jag kan, behöver åka ner en runda till Gotland snart igen eftersom mamma håller på att sälja gården och jag har skräp kvar där som jag vill rensa ut, kommer då troligen plocka en småbarns-fri helg. Och sen så ska jag ev. iväg på en kortare kryssning och då bli det absolut på en småbarns-fri helg! Men datum är ännu inte satt men det var prat om månadsskiftet.

Och kan ju ev. även dom helger jag har barnen, verkar som om jag och exet (i alla fall för tillfället) kommer överens just nu så det finns ju inget som säger att han skulle kunna ta dom ett par timmar om jag vill åka och fika...

(¯`°?.¸ ღ ♥ T 010519 + B 051221 + H 051221 och gravid igen i vecka 28 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • HugOlle
     FIKATRÄFF aug/sep 2007

Plats: Teaterbaren , Kulturhuset (plan 2) 
    (Är det ok?)
    Där kan man ju alltid göra nåt med de andra barnen om man vill ha dem med sig...

Lördag 11/8 kl. 14.00 (hammarby, Noodle, Buffa, Andrea, synthetic, Sippan81)
    Söndag 12/8 kl. 14.00 (hammarby, Noodle, Buffa, Andrea, synthetic, Pilea, Sippan81, Hugos mum)
    Lördag 18/8 kl.14.00 (hammarby, Smissen, Andrea, synthetic, Sippan81)
    Söndag 19/8 kl.14.00 (hammarby, Smissen, Andrea, synthetic, Pilea, Sippan81)
    Lördag 25/8 kl 14.00 (noodle, Andrea, synthetic, Pilea, Buffa, Sippan81)
    Söndag 26/8 kl. 14.00 (Hugos mum, Buffa, Synthetic, Noodle, Umbro, Andrea, Pilea, Sippan81)

Lördag 1/9 kl. 14.00 (Smissen, noodle, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81, Hugos mum)
    Söndag 2/9 kl. 14.00 (Smissen, noodle, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81)
    Lördag 8/9 kl 14.00 (Hugos mum, Buffa, Synthetic, Waldenryd, Noodle, Umbro, Andrea, Pilea, Sippan81)
    Söndag 9/9 kl. 14.00 (Hugos mum, Buffa, Synthetic, Waldenryd, Noodle, Umbro, Andrea, Pilea, Sippan81)
    Lördag 15/9 kl. 14.00 (Smissen, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81)
    Söndag 16/9 kl.14.00 (Smissen, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81)
    Lördag 22/9 kl. 14.00 (noodle, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81, hugos mum)
    Söndag 23/9 kl.14.00 (noodle, Andrea, synthetic, Pilea, Buffa, Sippan81, Hugos mum)
    Lördag 29/9 kl 14.00 (Hugos mum, Waldenryd, Noodle, Umbro, Smissen, Andrea, synthetic, Pilea, Buffa, Sippan81)
    Söndag 30/9 kl 14.00 (Hugos mum, Waldenryd, Noodle, Umbro, Smissen, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81)

La in mig på ett par datum till..
    Jag måste nog dessvärre ha Hugo med mig ändå...om jag inte kan smöra för sambon att passa honom vi får se. Och jag kan bara helger då jag jobbar vardagsvis fram till kläckning. Men kan vi inte ta de två sista datumen/söndagen i varje månad, så blir det en månads mellanrum? O sen kanske köra så framöver... Bara ett förslag.

Hepp!
    Älskade lille rödtott. Du ska bli storebror....
  • Hs Bobbo

Ojdå, helg... hm inte så bra för mig heller även fast jag ej har barn. Men jag har en häst o en båt! Där läggs tiden på helgerna om de är fina.

I alla fall, jag skriver inte upp mig på nån dag utan tror jag kan de flesta. Jag kollar på den/de dagar ni bestämmer o ser då om jag kan haka på!

• hammarby

Smissen..

Tänkte exakt samma tanke...det är långt till den 30:e SEPTEMBER!
    Bestäm att ni ses i slutet på augusti också (den 26/8).

Vad gäller mig det datumet så kan jag ju egentligen komma men det är som sagt dagen efter vår flytt. Jag kan ju vänta och se hur det känns just den dagen. Orkar jag så kommer jag!

• Buffa

hammarby

En kaffe ska du väl orka? du måste ju inte stanna hela fikastunden

• strojes

nån snäll kan skriva upp mig den 26/8!

kommer gärna även den 30/9 om jag kan då men skiv inte upp mig utan jag avvaktar och ser hur det ser ut när vi närmar oss. vi har en del som ska fixas hemma innan småttingarna kommer.

Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)