• Emmixen

Nebulisatorer

Jag har en PERFEKT ny liten sak som är bärbar. Det är Pari som har gjort den och den heter Pari Eflow Rapid.

Den går jättesnabbt (ca 1 min), den finfördelar medicinen jättebra, den är liten & smidig, och framför allt BÄRBAR! Provade den för första gången idag när vi var iväg och det funkade kanon, det enda man behöver till är 4 batterier!

Tycker absolut ni ska kolla på den för den är verkligen KANON, jag rekommenderar den VERKLIGEN!

• Emmixen

Det är 2 ml, men precis som i maxinen tar den inte allt. Den stänger av när man fått vad man ska. Jättebehändigt!

• Emmixen

Fast maxinen stänger man ju av efter en minut. Skillnaden är att denna stänger sig själv.

• Emmixen

Angel Gbg skrev 2007-08-07 18:41:15 följande:

Jag har tjatat mig till en Pari EFlow Rapid och jag är supernöjd!!! Tack för tipset! Det enda läskiga med den är att den ångar av bara tusan första sekundrarna tycker lillfia =)Knäpptyst och snabb som tusan, kan inte annat är rekomendera!
    Åh, vad härligt!! Visst är den toppen?! Jag blev snabbt bättre med den, vet inte om det var pga den, men det kändes som det blev bättre effekt än ailosen.. Skönt att ni är nöjda!! KRAM!
Svar på tråden Nebulisatorer