mvc i malmö??
jag är gravid.. men hittar inte numret till någon mvc i malmö, bara en som heter minna. någon som vet som också är från malmö???
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-01 17:59:18:
eller är det kvinnokliniken man ringer??
jag är gravid.. men hittar inte numret till någon mvc i malmö, bara en som heter minna. någon som vet som också är från malmö???
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-01 17:59:18:
eller är det kvinnokliniken man ringer??
Ring KK på+ UMAS eller om du vill gå privat så är Curakliniken vid Erikslust jättebra.
vilket är bäst? vill inte vänta länge med att få vul!
Jag gick på Cura och har bara positivt att säga om dem! Det känns tryggt och "ombonat" där - att de verkligen bryry sig. UMAS har jag ingen erfarenhet av, bestämde mig genast för att gå privat.
Jag gick på granen på värnhem
slottstadens läkargrupp är bra...har gjort många vul där i början av min graviditet. Dom samarbetar med Cura så det är där man gör dom "stora" ultraljuden sen. Cura tog inte emot nya patienter när jag blev gravid.
slottstadens är privat, det glömde jag skriva
Anonym (gravid) ; ja Slottstaden ska också vara jättebra har jag hört från vänner som gått där.
I malmö är det kaos och otroligt svårt att komma till någon privat, prova annars ringer du den mvc som du tillhör. UL görs inte (om det inte är prv) föränn du är i v 18.
Kan hända att du kan kontakta KK, har ingen erfarenhet men prova.
Lycka till!
kan man gå på slottstaden även om man inte bor i området? kom gärna med fler tips!!!
jag bor inte ens i malmö och jag går på slottstadens, så ja, du kan gå där...ring dit o se om dom kan ta emot dig.