mvc i malmö??
jag är gravid.. men hittar inte numret till någon mvc i malmö, bara en som heter minna. någon som vet som också är från malmö???
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-01 17:59:18:
eller är det kvinnokliniken man ringer??
jag är gravid.. men hittar inte numret till någon mvc i malmö, bara en som heter minna. någon som vet som också är från malmö???
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-01 17:59:18:
eller är det kvinnokliniken man ringer??
vilket är bäst? vill inte vänta länge med att få vul!
I malmö är det kaos och otroligt svårt att komma till någon privat, prova annars ringer du den mvc som du tillhör. UL görs inte (om det inte är prv) föränn du är i v 18.
Kan hända att du kan kontakta KK, har ingen erfarenhet men prova.
Lycka till!
kan man gå på slottstaden även om man inte bor i området? kom gärna med fler tips!!!
men jag måste ju få komma till nånstans.. kanske får ringa kk....
www.skane.se/upload/Webbplatser/Skaneportalen-extern/VardHalsa/telefonbilagor/Sydvastra_s-06_web.pdf
Här finns adresser och nummer till Barnmorskemottagningar i malmö och privata kliniker.
vad bra! tillhör ju redan Capio Citykliniken
SysterHedvig: tack! jag ska ringa dem imorgon!
har du nr dit kanske??
henne har jag varit hos flera ggr... men det ärväl inte henne man ska ha eller? hon ärväl ingen bm eller (osäker)
ah okej.ska ta o ringa imorgon iaf =) hoppas jag får nån bra bm. hur lång tid fick du vänta innan du kom på inskrivning?
okej, men det är ju inte alltför länge att vänta.. jag går snart in i vecka 6... på nått sätt ska man väl komma rätt med alla olika telefonnr. som står överallt hehe. tack såmycket för tipset =)
jag ringde det numret.. tydligen har dem semesterstängt... jaja får väl ringa nån annan....