• MBL

Förbannad på Jysk!

Igår var vi på Jysk och klagade igen (!!) på våran trasiga garderob som gick sönder för ingenting. Vi hade då väntat ca halv år på grejerna som de lovade oss om, inget hände så vi drog dit som jag sa nyss.

Vi fick ny garderob o pengar tillbaka. Idag upptäckte vi att lådorna var fabriksfelaktiga, så vi fick åka dit och klaga. De kollade upp med sitt lager, alla var också fel. Så vi ska få nya lådor från fabriken i Danmark om 7 dagar.. Sura blev vi allt..

Sen när vi skulle montera dit dörrarna, gick garderobsgolvet paj!!!! Vi blev ursinniga, klockan var ju mkt och de har stängt. Vi får åka dit imorrn för tredje gången!

SÅ urkasst!
    Har det hänt er sådant?!

• Svar på tråden Förbannad på Jysk!
  • Tigertofflan

Har inte själv råkat ut för det, men har hört av så många andra att möblerna på Jysk är värdelölsa och inte passar till annat än å elda med.....

• Silverkatten06

Man får vad man betalar för, handlar man på Jysk så förväntar man sig väl inte direkt nån kvalitet?

• Tette86021

kan ni inte lämna igen den och sen köpa en annan garderbob någon annanstans?

• MBL

Det är inte lätt när man bor här, flesta har inte sådana garderob som vi vill ha.

Nej just det men det borde inte bara gå sönder sådär, det bör kunna hålla i sig något iaf. Jag vet att de håller inte i flera år men de närmaste åren då.

• lonnir
    Silverkatten06 skrev 2007-08-01 20:10:17 följande:
    Man får vad man betalar för, handlar man på Jysk så förväntar man sig väl inte direkt nån kvalitet?
    Men även om det e billigt ska man väl inte behöva vara med om det TS varit med om nu? Koper jag saker billigt som dyrt vill jag ju att det ska vara helt och komplett ju!
  • KisseNova

Min bokhylla var lite felaktig och saknade 2 saker till lådorna. Väntar på att dom ska komma till jysk i stan. Får väl se när dom dyker upp. Har inga problem med köksbordet därifrån.

• Tristanya

vi köpte en tv-bänk från jysk, den är jättedålig..hjulen typ ramlade bort första gången man rullade iväg bänken lite..

nä, inga fler möbler från jysk här inte!

• Coccolina
    Har haft problem med varenda möbel jag köpt från Jysk så jag har slutat handla där... Lägger heldre nån slant mer och får kvalitet. Typ IKEA som ialla fall brukar vara bättre kvalitet än Jysk... Tyvärr kan jag inte ge dig något råd då jag aldrig fått någon hjälp från jysk då det varit problem utan har mer eller mindre beskyllts för att ha förstört det självSkrikandes
    Life's a bitch get used to it!!!
  • Runguska

Vi har slutat handla möbler på Jysk, två skrivbordsstolar vi köpte där för typ 700kr/st gick sönder nästan direkt. Tyvärr var kvittor borta så de var bara att kasta. Senare köpte vi liknande stolar för 500 på ikea och de har hållt jättebra och mycket mycket längre redan!

Svar på tråden Förbannad på Jysk!