Rolig utflykt för 1-åring i Sthlm?
Känner för att göra en rolig familjeutflykt i helgen med vår 1-åring, men fantasin sviktar.. Vad kan man hitta på? Nån som har några roliga förslag i Sthlms-området?
Känner för att göra en rolig familjeutflykt i helgen med vår 1-åring, men fantasin sviktar.. Vad kan man hitta på? Nån som har några roliga förslag i Sthlms-området?
Pride-paraden är ju en kul idé. Är det nu på lördag (4/8) eller nästa (11/8)?
puffar lite för fler förslag...
Miamaria77 - Är rum för barn öppet även på helger?
Thess80 - Aspuddens parklek ska absolut kollas upp, låter ju jättetrevligt. Det finns nåt liknande i bandhagen "Bandängens parklek" som är jättebra.
Fler som har bra tips på familjeutflykt som även en 1-åring uppskattar?
Slas - Du behöver inte oroa dig, det händer visserligen att jag fikar på nytorget, men det är inte ett utflyktsmål i mina ögon. Lekparker har vi hemmavid också, jag är ute efter lite mer "action"
slas - Gud, vilken bra idé! Det där kan ju bli en riktig kanonsite
Slas - Lägg gärna ner mer tid om du känner att du har den tiden, orken och lusten. Jag tror att med lite marknadsföring och lite förbättringar när det gäller användargränssnitt skulle det där kunna bli riktigt, riktigt bra. Men det kräver ju förstås att man lyckas sprida ordet, många måste ju lägga in lekplatser för att det ska bli stort och användbart... Här på FL får man väl inte göra reklam för sånt, men det borde ju gå att sprida ryktet på andra ställen...
Slas - kan du fixa så att det går att läsa å, ä, ö? Det blir lite svårtläst ibland...