• xenaa

Hjälp!!!En bra ansiktskräm?

usch efter graviditeten så har mitt ansikte blivit hemsk. inte bara eb massa finnar och porer  under näsan neråt liksom så har mina kinder nästan blivit som sandpapper om ni förstår.
    torr är jag med trotts att jag använder nivea varjedag.
    så nu undrar jag nån som kan rekommedera en bra ansiktskräm eller salva eller ja vad som för att få ansiktet lenare.

NÅN??
    ????????○♥☼☺Leo - 07-06-22 ☺☼ ♥○?????????
  • Svar på tråden Hjälp!!!En bra ansiktskräm?
  • waersta

En bra peelingkräm, bra tvätt och en bra fuktkräm.

Gör en ansiktsbehandling och använd sen dermalogica produkter. Suveränt. De går att handla billigare på nätet än på salong.

• xenaa

aaa ok var? har du nån länk??

????????○♥☼☺Leo - 07-06-22 ☺☼ ♥○?????????
  • Jaylin

Jag använder apotekets som har funkat bäst för mig. Den ena som är bra är Eucerins ansiktskräm som innehåller något bra ämne och en annan bra är Aco´s ansiktskräm med tre olika mjukgörande ämnen, den heter något med "tre".

Gå dit och fråga så kan de hjälpa dig!

• Tina83

vad är det du använder och när? tvättar du dig varje dag?

har du torr hy, fet, blandhy, yttorr? kan du berätta lite mer utförligt hur din hy är?

• Mab

Jag gillar Neutrogenas grejor. De går att köpa på Apoteket och är toppen för finnar. Företaget som tillverkar dem är också noga med att testa sina grejor.

Har alltid haft problemhy och inte ens dyra salongsgrejor har fungerat, har fått finnar i mängder, även med de mot fet/dålig hy.

Neutrogena är mitt tips!

• Mab

Dessutom hade jag torr hy överallt där jag inte hade finnar och det fixade också Neutrogena.

• Pirum

Har också varit supertorr men använder en från Dermanord som heter Face Lotion More och funkar kanoners. Det står i infon att den är för mogen hud men min hudvårdsterapeut sa att den även var bra för supertorra.

www.dermanord.se för info och återförsäljare.

• fenixen

Jag har lite samma problem som du. Jag har precis köpd den där Eucerinkrämen (vit burk, rött lock) på apoteket. Har testat den ett par dagar nu, så vi får se om det ger något resultat.

Svar på tråden Hjälp!!!En bra ansiktskräm?