• steellady

Ny variant av presentation

Tänkte vi skulle testa ett presentera oss på ett nytt sätt.
    Vet inte om detta redan har gjorts här men i vilket fall gör vi om det.

Här är "reglerna":

Förnamn = mellannamn
    Efternamn = närmaste grannes efternamn
    Hemstad = senaste bussbesöket
    Ålder = pappas ålder
    Yrke = farfars yrke
    Intressen = det du avskyr
    Du har lika många barn som du har tatueringar
    Hårfärg = tröjans färg
    Ögonfärg = byxans färg
    Musiksmak = sånt du inte tål
    Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Här kommer min:
    Hej på er!

Jag heter Matilda Durefeldt och jag minns inte riktigt vart jag bor faktiskt, i vilket fall så är jag 58 år gammal och jobbar som bonde på en gård.
    På fritiden brukar jag ägna mig åt mina intressen som är att skada djur och våldta folk. Jag har två barn men funderar på ett barn till vet inte riktigt vad jag vill ha men det ger sig.
    Jag har brunt hår men inslag av vita stänk och lite guld skimmer, mina ögon är helt grå men inslag av vit.
    Min musiksmak varierar lite men jag kan inte sticka under stol med att min absoluta favorit är opera när den är som skrikigast och favorit artisten är såklart Jill Johnson.

Eran tur! :)

• Svar på tråden Ny variant av presentation
  • steellady

oj så många det kommit in nu! Kul :)

• Lilja84
    Hej på er!

Jag heter Mariana Yigin och jag bor i Uppsala , i vilket fall så är jag 76 år gammal och är död .
    På fritiden brukar jag ägna mig åt mina intressen som är att spela golf och döda spindlar . Jag har 1 barn men funderar på ett barn till vet inte riktigt vad jag vill ha men det ger sig.
    Jag har randigt  hår men inslag av lila, grön ,gul , organge och grön , mina ögon är helt denimblå .
    Min musiksmak varierar lite men jag kan inte sticka under stol med att min absoluta favorit är Dansband   när den är som skrikigast och favorit artisten är såklart Sean Paul.

• Urpan

Förnamn = mellannamn
    Ålder = pappas ålder
    Yrke = farfars yrke
    Hårfärg = tröjans färg
    Ögonfärg = byxans färg

Mitt namn är Eleonora Åberg och jag bor i Eskilstuna. Jag är 49år och är pensionerad banverks-arbetare. Mina intressen är städning med allt vad det innebär.
    Jag har ett barn, men det börjar bli suddigt så jag funderar på att skaffa ett nytt.
    Mitt hår är svarta och mina ögon bruna med lite glitter i.
    Jag kan inte få nog av opera och favorit artisten är Ola.

• slangbella

Hej!

Jag heter Charlotta Bergqvist och jag bor i Stockholm. Jag är 61 år och jobbar som säljare av Fogelforshus. Mina intressen är att titta på porrfilm och anordna/gå på parmiddagar. Jag har inga barn och kommer heller aldrig att skaffa några. Jag har blått hår och blå ögon (det ska ju matcha ). I musikväg så föredrar jag helst dansbandsmusik och mitt favoritband är Pearl Jam (hepp!)

/charlotta

Det är otroligt vad lite man klarar av om man verkligen inte försöker
  • mosterYster

Jag heter Edla von Essen. Jag bor på Gärdet och är 68 år, är bonde och intresserad av spindlar samt att kolla på sport på TV. Jag har 1 barn - eller 4, beroende på hur man räknar (vissa anses inte som barn av vissa). Jag har svart hår och röda ögon. I musikväg gillar jag Mariah Carey och Celine Dion och andra liknande artister som wailar så mycket så möjligt när de sjunger. Min favoritartist är Orup.

Förklaring till antal barn: Jag har en "vanlig" tatuering, sedan har jag gjort eyeliner (övre)och lipliner (den senare för en vecka sedan) med kosmetisk pigmentering. Vilket egentligen är en tatuering. Armen, ena ögat, andra ögat och munnen = 4...  

• LillKickan

Hihi vilken rolig lek.

Förnamn = mellannamn
    Ålder = pappas ålder
    Yrke = farfars yrke
    Hårfärg = tröjans färg
    Ögonfärg = byxans färg

Hej! Jag heter Eva i förnamn och vet inte vad jag heter i efternamn. Jag bor på Kungsholmen och är 52 år. Jag arbetar som murare och älskar att stryka kläder, städa toaletter och prata med försäljare. Jag har inga barn och kommer aldrig att skaffa några! Mitt hår är rosavitt och jag har mörkblåa ögon. Jag älskar att lyssna på dansbandsmusik och min absoluta favoritartist är Markoolio.

Stolt mamma till underbara Tora 25/11-03 och Hugo 24/9-05
  • Inna H

Hej! Jag heter Maria Persson och bor i en håla mitt i skogen, så liten att den inte ens är värd att nämna namnet på. Jag är 60 år och jobbade som skogsarbetare samt hann med en tids pension innan jag dog.

På fritiden brukar jag ägna mig åt matematiska uträkningar samt att vara intolerant och trångsynt mot mina medmänniskor. Då och då sätter jag även guldkant på tillvaron genom att tvätta kläder.

Jag har ett barn - men trots att det är ett riktigt vackert exemplar, så kämpar jag ändå febrilt för att stävja min längtan efter att skaffa fler. Mitt hår är grönt med vita blommor i och ögonen är svarta. Jag lyssnar gärna på opera och tradjazz och min favoritartist är Markoolio.

• Nihao

He he, skojigt!
    Förnamn = mellannamn
    Ålder = pappas ålder
    Yrke = farfars yrke
    Hårfärg = tröjans färg
    Ögonfärg = byxans färg

Hej, jag heter Kristina Eriksson och bor på busstationen. Jag är 55 år och präst, mina intressen är att äta ravioli, slå små barn och religiösa krig! Barn har jag inga, mitt hår är svart och ögonen blå. Jag älskar att lyssna på Per Gessle och favoritartisten, ja det är väl något med reggae...

• Syndabocken

Hej, jag har inget namn förutom något jag inte ens lagt märke till. Jag bor i stadshagen och är 67 år. Jobbar som uppfinnare. Mina intressen är att shoppa kläder och smink, laga mat, träna och snacka skit. Har 0 barn, svart hår och beige ögon. Går verkligen igång på carola, hiphop och mtv-musik.

• Namaste72

Hej, jag heter Magdalena Berglund och bor på Nils Erikssonsterminalen i Göteborg . Jag är 59 år och jobbar som kul-lagermonterare på SKF, mina intressen är att dammsuga, plåga djur, äta kött i kopiösa blodiga mängder, köra fort med motorbåtar genom andfamiljer och vara svekfull! Jag har fyra barn som jag ritat själv, mitt hår är rött och svart och ögonfärg har jag ingen.Jag älskar att lyssna på riktigt svår jazz och hiphop och favoritartisten, ja det är väl något med Danko Jones...

Svar på tråden Ny variant av presentation