• BimBim o Knorrans Mamma

buzzador tråden!

Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • Mollle

så kul =) kom med i både estrella o nestle kampanjerna! nu e d bara o invänta paketen =)

• jojo7

Min sambo fick också chipsen. Ska bli gott att smaka. Hoppas jag kan det bara eftersom jag ammar..

♥Albin♥ född 060830, min ögonsten! ~Bebis i magen, BF 21:e oktober~
  • lugnåsbo
    jojo7 skrev 2007-10-24 08:27:13 följande:
    Min sambo fick också chipsen. Ska bli gott att smaka. Hoppas jag kan det bara eftersom jag ammar..
    varför kan man inte äta chips när man ammar ??
    BF 080412
  • Alvin 2006

Jag hittade eran tråd så jag gick in och registrerade mig som Buzzador. Låter spännande. Nu är de bara att vänta.
    Som jag ser är många av er som väntat i 6 månader innan första kampanjen kommit.

• Tvåbarnsmamma75
    Cissis mage skrev 2007-10-24 11:20:21 följande:
    Jag hittade eran tråd så jag gick in och registrerade mig som Buzzador. Låter spännande. Nu är de bara att vänta.Som jag ser är många av er som väntat i 6 månader innan första kampanjen kommit.
    Jag värvade min mamma och två dagar senare blev hon erbjuden Gevalia (som inte jag har fått) så det kan gå fort! *håller tummarna för dig*
    /Pernilla, gravid i v 39 och mamma till Arvid född den 14/4 2006
  • Alvin 2006
    Tvåbarnsmamma75 skrev 2007-10-24 17:57:43 följande:
    Jag värvade min mamma och två dagar senare blev hon erbjuden Gevalia (som inte jag har fått) så det kan gå fort! *håller tummarna för dig*
    Ja vi får hoppas på att det dyker upp något snart.
    Dig har jag varit in och besökt lite då och då. Är inne och spanar i era trådar. Kul att kolla runt i andra uppsala trådar.
    Lycka till med slutet och hoppas att allt går bra.
  • jojo7
    lugnåsbo skrev 2007-10-24 10:42:50 följande:
    varför kan man inte äta chips när man ammar ??
    tänkte ifall det är för starkt för pojken. Man vet ju aldrig hur dom reagerar...
    ♥Albin♥ född 060830, min ögonsten! ~Bebis i magen, BF 21:e oktober~
  • lugnåsbo
    jojo7 skrev 2007-10-25 09:40:59 följande:
    tänkte ifall det är för starkt för pojken. Man vet ju aldrig hur dom reagerar...
    oj oj.. så långt skulle jag aldrig dra det
    chips är ju inte särskilt starkt
    BF 080412
Svar på tråden buzzador tråden!