• PappaHenke

    pappor efterlyses!

    Vill ha kontakt med fler pappor på FL, kom igen och skriv en rad. / PappaHenke

  • Svar på tråden pappor efterlyses!
  • Nybban

    Vem fasen kör barnvagn i snöslask???? Då får man ju ta till större fordon ju....Trodde detta var grabbtråden *s*

  • Chief

    Blir (om allt går väl) pappa i slutet av april nästa år, första barnet.

  • Rabies

    nybban: Ah, då måste man förstås tycka att en SUV är det ballaste som finns, och att köra runt med sin bebis i barnvagn är störtlöjligt. Förlåt, jag glömde det.

  • Nybban

    SUV??? äsch.... det är bara för veklingar. Tänkte köpa en 40 tons hjullastare eller något annat extremt manligt. Jag menar så bra som föräldrarpenningen är så ska väl inte det vara några problem?

  • Rabies

    Jag har aldrig fattat det där med föräldrapenning. Ja, visst, det stimulerar barnskaffande vilket är nödvändigt and all that, men så jävla mycket som 80%? Dom kan väl sänka den till 50% eller något ändå, så folk faktiskt måste PLANERA det här med barn. Men ja, du har nog råd med din hjullastare, eller en 282B.

  • oraklet

    Kontsterar att de flesta inlägg här under pappasidorna är så jävla präktiga och handlar om bärselar, bilbarnstolar, barnmatsrecept och alla möjliga andra harmlösa ämnen. Vad är det här för jävla gay-sajt????!!!! Kom igen killar, här har ni chansen att prata sånt som tynger er som pappor och i relationen!

  • Rabies

    Nu känner åtminstone inte jag att jag behöver snacka med kompletta främlingar om något i relationen tynger mig.

    Vad tynger DIG som pappa och i relationen?

  • oraklet

    Hej Rabies!

    Antar att det var mig du syftade på.

    På måndag har jag muntlig förberedelse i tingsrätten eftertsom mitt ex (mamma till mina 2 söner) stämt mig för högre underhållsbidrag. Jag stenvägrar försörja henne utan vill betala sönernas kläder, skor mm själv, men det vägrar hon för HON behöver pengarna, främst till sitt lyxboende som tar 75% av hennes nettoinkomst.

    Mitt 2:a äktenskap är också åt helvete eftersom min "nuvarande fru" är psykiskt labil, har massor av sjuka fobier, är manisk och med ett giganstiskt kontrollbehov och värst av allt så gör hon allt hon kan för att mina söner inte ska vilja komma till oss.

    Och du?

Svar på tråden pappor efterlyses!