Kvinnohälsan i Linköping
Är det någon som haft Birgit på kvinnohälsan i Linköping? Är hon bra? Ska skrivas in i september och är lite nervös...
Är det någon som haft Birgit på kvinnohälsan i Linköping? Är hon bra? Ska skrivas in i september och är lite nervös...
Ingen?
puff
Jag ska ochså ha henne som bm
Jag hade inte just henne utan Britten, men gick till alla möjliga när hon var sjuk. Alla var jättebra, och man får byta om man inte trivs med barnmorskan. Britten var i alla fall jättebra.
Jag ska också gå på kvinnohälsan.... Blir du inte nöjd med din BM är det bara att byta, det förklarade min BM direkt för mig, att det är jätteviktigt att det känns bra. Det finns ju ca 25 st där !
Lycka till !
Kram C och C
(Lillamamma) : Grattis till din graviditet också ! Hoppas du blir nöjd med din BM.
Tycker tiden går så sakta..... Vill bara komma till v13 ! Är väl extra nojjig efter mf som jag råkat ut för.
När har ni inskrivning och UL ?
Jag ska dit den 5/9 och sen UL den 7/9
Kram C och C
Låter betryggande att ni har bra erfarenheter av kvinnohälsan. Jag får inte träffa min bm förrän i slutet av september! Ser fram emot detta! Lycka till allihop.
Om det är Birgit Ljungberg du menar så hade vi henne under min graviditet och hon var underbar! Självklart kan man ha olika uppfattningar om människor men vi kände oss lugna med henne hela tiden. Hon är bland de äldre barnmorskorna på Kvinnohälsan och är väldigt lugn och trygg. Var det minsta lilla så kollade hon upp det och det kändes skönt.
Vi hade kontroll hos henne samma morgon som vår dotter föddes (v.40+0), och jag hade lite ont och när hon undersökte mig så var jag redan öppen 4 cm! Så hon fick ringa upp till förlossningen och skicka dit oss vilket hon tyckte var skoj..hehe!
Hoppas du får lika positivt bemötande som vi och lycka till!