• jamtlandsstårs

insynsskydd

nån som kan tipsa om ett bra insynsskydd till ett litet badrumsfönster??

• Svar på tråden insynsskydd
  • aktuelle

finns ju olika sorters plastfilm som man kan sätta på rutan. jag hittade en superfin på en färgaffär här i stan, ser lite ut som snäckskal, sådär pärlemor-aktiga ringar :) fanns även andra varianter på nordsjö här i stan.

- du behöver inte resa långt om du reser med någon du älskar -
  • jamtlandsstårs

aha vad smart har letat lite men inte hittat nån, måste kolla på färgaffären här i stan.... puffar lite.....

• bella1975

Det finns ju sån där plastfilm på ikea, man kan ju skära ut mönster om man känner sig lite händig.

• jamtlandsstårs

bella tack för tipset ska ju snart på ikea

• aktuelle
    bella1975 skrev 2007-08-06 19:41:30 följande:
    Det finns ju sån där plastfilm på ikea, man kan ju skära ut mönster om man känner sig lite händig.
    jag har använt sådant till fönstrerna i både kök och vardagsrum, man hinner svära några gånger innan man är klar :P hade tänkt ha detta i badrummet och toaletten, men de lossnar fruuuktansvärt lätt så risken är att de bara faller ner då det alltid finns fukt i badrum och toalett..
  • bella1975

Jag har sånt på mitt fönster i tvättrummet och det sitter där det sitter. Å andra sidan så har det inte kommit nåt vatten på det, så jag vet inte om det sitter kvar då. Men det är ju inte så dyrt så det är väl bara att prova.

• aktuelle
    bella1975 skrev 2007-08-06 19:50:09 följande:
    Jag har sånt på mitt fönster i tvättrummet och det sitter där det sitter. Å andra sidan så har det inte kommit nåt vatten på det, så jag vet inte om det sitter kvar då. Men det är ju inte så dyrt så det är väl bara att prova.
    inte dyrt näe, tänkte mer på tiden man håller på att sätta fast det ;) inge kul om det vore förgäves
  • Stina M

usch jag köpte också den där färg plasten som ikea hade, lossnade andra dagen

• aktuelle
    Stina M skrev 2007-08-06 19:51:07 följande:
    usch jag köpte också den där färg plasten som ikea hade, lossnade andra dagen
    i ett sovrum eller i badrum/toalett?
  • bella1975

nä det har du ju rätt i, det kan ju vara lite bökigt med luftbubblorna...

Svar på tråden insynsskydd