• Klara69

IVF/PGD-tråden nummer 5!!!

Då kör vi vidare med omgång 5! Helt otroligt...

Här hänger vi som är mitt uppe i, väntar på eller lyckats med hjälp av IVF/PGD. Välkomna alla gamla och nya!

Tråd nummer 1 www.familjeliv.se/Forum-7-134/m11380802.html

Tråd nummer 2 www.familjeliv.se/Forum-11-261/m14222635.html

Tråd nummer 3 www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17203271.html

Tråd nummer 4 www.familjeliv.se/Forum-11-261/m20389682.html

• Svar på tråden IVF/PGD-tråden nummer 5!!!
  • Anna73
    Hejs svejs!!!

Nu är det lite jobbigt känner jag..imorgon är det 5 månader sedan Prinsen slöt sina blå:(

På Fredag blir han 11 månader.

Den 30 oktober ska jag till doktorn och göra ett hjärtultraljud på mitt hjärta......

Hoppas det är bra i allafall....

Sen på onsdag ska jag på nytt möte med jobbet...

Sen är det handla forsla bord o stolar till lokalen  och fixa o pynta till Moas fest:)

Nåt roligt iallafall.....

Kramar på er
  • FångaDagen

Annhan, attans! Hoppas att kroppen snart slutar envisas så att du kan få gå vidare till nästa härliga steg: sprutorna Håller tummarna!

Iliaca, vad skönt att ni är ett steg närmare!

Ha det gott!

• Therese6699

Anna73... ger dig en varm kram.

Tess

• Nizen

Hej hej tjejer!

Kikar bara in en snabbis innan helgen, vi ska upp till Umeå där jag ska skriva mitt högskoleprov imorgon

Jag har ju sökt in till Psykologlinjen i Stockholm till våren så kommer jag in så får jag skjuta på utbildninngsstarten ett par år Högskoleprovet förbättrar ju mina chanser.

Hoppas att allt flyter på som det ska för er alla!

Kramar

• iliaca

Nizen: Lycka till med högskoleprovet. Då blir det en lördagskväll i trötthetens tecken. / iliaca

• annhan

Nizen: Lycka till med högskoleprovet!! Psykologlinjen verkar onekligen intressant.

Vet ni tjejer.. det verkar som att hormonerna kommit i "rätt fas" nu.. eller nåt.. jag har fått "mens" idag! Jippi! Ringer Huddinge på måndag igen, och bokar in nytt vul + blodprov. Sen kan jag förhoppningsvis ÄNTLIGEN börja spruta. Hoppas det i alla fall!

Kram alla, och trevlig helg!

• Sogo

Hej där, nyss hemkommen från en semesterresa till Sydfrankrike.

Ser att det har hänt en del här i tråden occh att det går åt rätt håll för de flesta. Dock tufft med husbudgivningar Kyoko som blir hysteriskt dyra.

Kram på er.

• MallaMojs

Kikar in å *vinkar* Kyss Hur mår ni, allihopa?

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Nizen

Ja hallååååååå vad händer med er allihop??
    Annhan hur har det gått?

Jag mår bra, trött men bra. Idag fick jag hem brevet från Karolinska med svarem på alla prover och allt såg bra ut
    Vecka 15 nu, tiden går fort!

Kram

Svar på tråden IVF/PGD-tråden nummer 5!!!