• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden NÄR bäddar du sängen?
  • Kami74

När jag går upp...om inte karln sover kvar, då gör jag det när han har gått upp

• snillis

Innan det kommer någon - annars väldigt sällan.
    Gillar inte att bädda in alla kvalster

• fia sthlm

när vi får gäster *haha*
    Det händer att jag gör det annars med, men inte varje dag direkt.

Våran prinsessa är här
  • Mamma Till Leon

Direkt efter allamorgonbestyr röstade jag på men det
    är när vi ätit frukost så klockan brukar vara 8.30
    när sängen blir bäddad!

Leon 06.07.28
  • Myslan me Zac

Bäddar aldrig pga att sonen har kvalsterallergi och de älskar visst bäddade sängar och han sover alltid hos oss. Men om vi skall ha kalas eller liknande då bäddar jag ju förståss.

• mammatillpojkar

när jag stiger upp!

• Tussan05

Varöfr bädda? Ingen ser ju ändå sängen och gör någon det så är det väl jag och sambon

• Sallisen

Bara när vi får gäster, annars får det vara. Jag har bättre saker för mig annars.

Washington D.C. - here we come!!
  • Unbornchild

haha jag bäddar sängen 1 gång i veckan, när jag tvättar sängkläderna (måste lixom lägga tillbaka allting ändå)

En obäddad säng är skönare att sova i.

• memle

Min man bäddar.
    Oftast när vi städar och tvättar. Inte dagligen.

• Lehena

Bäddar sängen när det kommer gäster som aldrig varit här förut, händer inte SÅÅÅ ofta. Annars så gör jag det aldrig...

• W W

svarade på högtider, men det är inte sant.. jag bäddar när min farmor kommer på besök. det har skett en gång på tre år..
    så vid närmare eftertanke så borde jag kanske svarat aldrig..

• Öland2barnsmor

kvalster-varning .......
    Skakar av täcket i fönstret och lägger i en luftig hög

• pellan

Sedan jag fick barn har jag samlat på mig en hel drös med vuxenpoäng... Jag diskar numera efter maten istället för före, och sängen bäddas på morgonen i princip varje dag

• Gul13

Bäddar faktiskt aldrig. När jag bäddar rent så bäddar jag förståss om man menar bäddar när man lägger tillbaka täckena och kuddarna. Det sker varje 10-14 dag.

Svar på tråden NÄR bäddar du sängen?