• Ghalen007

Missfall v.11

Började blöda nu i morse när jag gick på toa (är i v.11)!
    Jag utgår från att det är ett missfall *gråter*. Jag har en liten undran dock...
    Eftersom att det är rättså sent missfall, kan jag behöva skrapas då?
    Har aldrig varit med om missfall förrut, så jag vet inte vart jag ska ta vägen :/

• Svar på tråden Missfall v.11
  • 82sjo

Började blöda bara lite för mej när jag fick missfall, åkte då in akut och fick det bekräftat, var hemskt, så jag vet hur du känner.
    Sen blödde jag lite grann i två dagar och den tredje dagen så sa det bara pang och då sprutade det ur mej och kom massa klumpar. Då fick vi ¨åka in akut igen.

tycker som m¨ånga andra att du ska åka in och kolla dej, oftast klarar kroppen det själv.

Skickar en stor kram

• Ghalen007

Har ringt gyn nu, dem ringer om bara ett par minuter! Jag hör av mig ;)
    Tack för blomman annmi!

• annmi

Ghalen007 : Såå lite såå...
    BRA att du ringt!!

Håller alla Tummar..Tassar & Tåår här det vet du vännen!!

*Kraaamm*

• marmelade

Behöver inte vara missfall! Hade blödning runt vecka tolv och ännu längre in i graviditeten. Blödde rätt rejält men var ingen fara.Han mådde hur bra som helst! Ring gyn, eller akuten om det är på kvällen så gör de ett ultraljud. Brukar inte vara någon fara om det inte är stora klumpar somkommer och man har jättesmärtor. En kompis hade blödningar genom hela gravoch ut kom en jättefin liten kille.Lycka till!

• Hemliga 72an

Hur har det gått för dig? Kram

• Ghalen007

Långammare: Du har bytt presentationsbild va ;)?

Marmelade: Precis sådana solskenshistorier behöver jag just nu *LER*. Även om jag e medveten om att det kanske inte e så för mig, så ger det iallafall ett litet, litet hopp :)
    Jag blödde rejält 2-3 gånger (kom bara när jag satte mig på toa), som färgade vattnet rejält rött (usch, är jag osmaklig nu? Vill bara förklara så du förstår). Vad menade du med rejält, hade du något ont eller blödde du bara? (ja bara o bara e det väl kanske inte :/)

annmi: Du e en klippa ;)

• Hemliga 72an

Jo har bara haft denna någon dag. Har du varit på sjukhuset.

• annmi

Ghalen007 skrev:annmi: Du e en klippa ;)

DU éla' föör söt vännen
    Ta hand om dig nu!!!!!

Svar på tråden Missfall v.11